Przejdź do treści

udostępnij:

One More Level Valor Mortis
Kategorie

One More Level szykuje niespodzianki w drodze do premiery 'Valor Mortis'

Udostępnij

One More Level przygotowuje się do przeprowadzenia kluczowych działań promocyjnych gry "Valor Mortis" zmierzających do premiery. Prezes Szymon Bryła w rozmowie ze Strefą Inwestorów zapowiada na 2026 dużą aktywność promocyjną i marketingową, a także kilka niespodzianek. Tytuł jest typowany na jedną z potencjalnie pozytywnych, przyszłorocznych niespodzianek branży gamingowej.


"2025 zamykamy niezwykle udaną prezentacją nowego projektu, jednocześnie patrząc z nadzieją w 2026 rok i przygotowując się do tego kluczowego okresu. Zdajemy sobie sprawę, że 2026 jest dla One More Level rokiem kluczowym ze względu na premierę Valor Mortis, dlatego też intensywnie przygotowujemy się do przeprowadzenia wszystkich zaplanowanych działań promocyjnych. Nie chcę zdradzać na razie szczegółów, jednak mogę zaznaczyć, że w przyszłym roku należy spodziewać się dużej aktywności na polu promocji i marketingu ze strony One More Level. Na tym etapie nie mogę wiele zdradzić, ale mogę zapewni, że pracujemy nad kilkoma niespodziankami" - powiedział Strefie Inwestorów Szymon Bryła, prezes One More Level.

Valor Mortis rozpala wyobraźnię graczy i inwestorów. Akcje One More Level najwyżej od dwóch lat

Temat z potencjałem 

Z mniejszych spółek branży gamingowej na GPW One More Level z ‘Valor Mortis’ ma chyba rzeczywiście największy potencjał, żeby zaskoczyć i pokazać coś pozytywnego. Trailer na Gamescom dobrze się przyjął. Materiały zrobiły duży szum. To  jak szybko tytuł uzyskał wysoką pozycję na wishlist i followersów na pewno zrobiło wrażenie. To pokazuje, że jest spory popyt na tego typu produkcję i że twórcy chyba trafili - przynajmniej na tym etapie - w gusta graczy z tym co pokazują. Jeżeli to dowiodą tytuł pod względem grywalności, to rzeczywiście mogą zaskoczyć pozytywnie. Zatem, z przyszłorocznych premier, ‘Valor Mortis’ to ciekawy temat z potencjałem” - ocenił w rozmowie ze Strefą Inwestorów analityk Noble Securities Mateusz Chrzanowski.

One More Level podzieliło się informacjami na podstawie playtestów gry. Spółka podała liczbę ponad 75 tys. graczy, którzy zagrali w grę Valor Mortis. Wynik ten wyraźnie przewyższa oczekiwania spółki.

"Gracze i media bardzo pozytywnie zareagowały na nowy trailer i pokazaną zawartość gry. W trwających od 8 do 13 października playtestach gry Valor Mortis wzięło udział ponad 75 tysięcy graczy. Odbywające się w zeszłym miesiącu playtesty projektu, nad którym aktualnie pracujemy uznajemy za duży sukces dla naszej firmy. Ilość chętnych znacząco przewyższyła nasze oczekiwania, co pokazuje, że formuła rozgrywki na jaką zdecydowaliśmy się przy Valor Mortis, jest zdecydowanie interesująca dla graczy. Podczas tygodniowych playtestów prawie 200 streamerów transmitowało rozgrywkę na platformie Twitch, a najchętniej oglądana transmisja zebrała 13 400 oglądających. Dodatkowo w tym okresie powstało ponad tysiąc materiałów o Valor Mortis, będącymi zapisem rozgrywki, czy recenzją dostępnego dema. Materiały te dotarły do ponad 2 800 000 graczy na całym świecie" - wymienił prezes One More Level.

One More Level z nową strategią.

Radosław Ratusznik, wiceprezes i Game Director w One More Level, wskazał że wielu graczy uzupełniło również ankietę, która znajdowała się na koniec dema.

“Niemal wszyscy gracze pozytywnie ocenili to co dla nich przygotowaliśmy. W szczególności chwalony był klimat i setting 'Valor Mortis', który jest czymś niepowtarzalnym na rynku gier. Warto zwrócić uwagę na fakt, iż 85% respondentów ankiety wyraziła pozytywny stosunek względem 'Valor Mortis', a 86% graczy zadeklarowała chęć zakupu gry w dniu premiery. Dodatkowo dzięki ankiecie uzyskaliśmy ogromne ilości wartościowego feedbacku - nasze pomysły na rozgrywkę w pierwszoosobowym soulslike’u zostały skonfrontowane z tym jak gracze wyobrażają sobie grę w tym gatunku jednak z nietypową dla soulslike’ów kamerą. Pozwoliło nam to lepiej zrozumieć jakie powinno być 'Valor Mortis', a część poprawek już wprowadziliśmy, m.in. względem czytelności rozgrywki, zachowania kamery oraz przypisania klawiszy. Wierzymy, że Playtesty były bardzo ważne w kontekście lepszego dopasowania naszego projektu pod oczekiwania fanów" - powiedział Game Director One More Level.

Pod koniec listopada podczas transmisji OTK Games Expo spółka zaprezentowała nowy trailer gry "Valor Mortis". Pokazuje on całkiem nowy poziom wraz kilkoma nowymi przeciwnikami.

"Transmisja była idealną okazją do zaprezentowania graczom i twórcom internetowym nowego fragmentu świata 'Valor Mortis'. Wspominaliśmy już, że to co gracze mogli zobaczyć w czasie targów, lub uczestnicząc w playtestach to tylko przedsmak zróżnicowanego otoczenia, klimatu i przeciwników który będzie oczekiwał graczy w późniejszych etapach rozgrywki" - dodał Bryła.

One More Level w drodze na główny parkiet GPW

OTK Games Expo to transmisja prowadzona przede wszystkim przez streamerów. 

"I to w dużej mierze takich, co świetnie znają się na grach z gatunku soulslike, więc dzięki temu mogliśmy bezpośrednio trafić do targetu naszej gry. Wśród osób, które na żywo komentowały pokazywane zwiastuny był m.in. Asmongold (jeden z najpopularniejszych gamingowych streamerów na świecie) oraz Sodapoppin którego kanał na platformie Twitch zgromadził 9 mln obserwujących. Trailer pokazuje całkiem nową część naszej gry, która nie była wcześniej prezentowana. Klimat tego co pokazujemy jest przerażająco mroczny. Gracze odwiedzą osadę nocą, kiedy wąskie uliczki i opuszczone domy, skąpane w wątłym świetle pochodni, budują przeszywające uczucie niepokoju. Nieprzewidywalne zachowanie mieszkańców oraz ich nieokrzesana agresja tworzą atmosferę i napięcie typowe dla klasycznych horrorów. Historyczny kontekst tego poziomu to brutalna, codzienna rzeczywistość jarzma okupacji. Dla Williama jest to jednak moment kryzysu. W szeregi armii Napoleona wstąpił ze szlachetnych pobudek, a w miasteczku staje się świadkiem zbrodni popełnianych przez swoich towarzyszy broni" - wskazał Ratusznik.

Wskazał też, że nowy zwiastun został też zauważony przez największe media gamingowe na świecie. 

"Został opublikowany m.in na kanale IGN, gdzie uzyskał ponad 90 tys. wyświetleń. Pozytywne komentarze graczy oraz mediów ponownie pokazują, że idziemy w dobrą stronę z 'Valor Mortis' - kierunek artystyczny oraz gameplay'owy podoba się graczom. Wszystkie stworzone materiały wideo, wzmianki czy informacje prasowe dotarły do niemal 900 tysięcy graczy na całym świecie w czasie dwóch dni od transmisji" - podsumował Game Director One More Level.

 

Udostępnij