Wyniki finansowe Answear za I półrocze 2024 r. [Webinar z zarządem spółki]
Answear.com to polska platforma e-commerce, w której ofercie można znaleźć szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 700 światowych marek. Od początku swojej działalności w 2011 roku zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów na 12 rynkach, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody.
Sprzedaż online Answear, według wstępnych danych za II kwartał 2024 roku, wyniosła 344 mln zł, co oznacza wzrost o 21 proc. rdr. Te wyniki wskazują, że spółka wraca na dawną trajektorię wzrostu, a odnotowana dynamika sprzedaży wskazuje na stopniową odbudowę siły konsumenta.
- Po wymagającym pierwszym kwartale tego roku, powoli wracamy na dawną trajektorię wzrostu, do której przyzwyczailiśmy naszych akcjonariuszy. Według wstępnych danych w minionym kwartale wypracowaliśmy mocne dane sprzedażowe osiągając dynamikę wzrostu rzędu 21 proc. Wynik ten tym bardziej uważamy za dobry, biorąc pod uwagę wysoką bazę z zeszłego roku. Zauważamy też, że polski konsument jest coraz mocniejszy – komentował po publikacji wyników II kwartału 2024 r. Krzysztof Bajołek, Prezes Zarządu Answear.com.
W środę, 18 września 2024 roku Answear opublikuje wyniki finansowe za całe I półrocze 2024 r. Natomiast, w czwartek, 19 września 2024 roku o godz. 11:30 zapraszamy na webinar z prezesem zarządu Answear.com, Krzysztofem Bajołkiem oraz wiceprezesem zarządu ds. finansowych, Jackiem Dziadusiem. Podczas spotkania zostaną omówione wyniki finansowe spółki za I półrocze 2024 roku oraz plany dalszego rozwoju. Inwestorzy będą mogli zadawać pytania podczas webinaru.
Rejestracja na webinar
Webinar odbędzie się w czwartek, 19 września 2024 roku o godz. 11:30. Wymagana jest wcześniejsza, bezpłatna rejestracja.
Kliknij tutaj,
aby zarejestrować się na webinar
Materiały, które warto przeczytać przed webinarem
- Answear.com zwiększa sprzedaż online o 21 proc. w II kw. 2024 r.
- Answear przechodzi transformację. Inwestycje w segment premium przynoszą rezultaty
- LPP chce rosnąć w segmencie value-for-money, a Answear w premium. Za sterami kluczowych marek stoją potencjalni sukcesorzy obydwu biznesów