Wyniki finansowe spółki Answear za I kwartał 2024 r. [Webinar z zarządem spółki]
Answear.com to polska platforma e-commerce, w której ofercie można znaleźć szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych marek. Od początku swojej działalności w 2011 roku zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów na 11 rynkach, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody.
W minionym roku Answear.com odnotował wzrost przychodów o 29 proc. rdr. do 1,26 mld zł, marża brutto zwiększyła się o 28 proc. rdr. do 500 mln zł. Z kolei rentowność spółki była obciążona kosztami związanymi z rozwojem oraz integracją przejętych brandów pod jedną marką PRM. W efekcie EBITDA wyniosła 57 mln zł, co oznacz spadek o 8,5 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży w pierwszych trzech miesiącach 2024 r. wyniosły 289 mln zł, co oznacza wzrost o 7 proc. rdr.
W kwietniu Answear otworzył pierwszy Concept Store swojej marki PRM. To kolejny krok do umocnienia pozycji spółki w segmencie premium. 23 maja otworzył się także pierwszy stacjonarny concept store Answear.com.
We wtorek, 28 maja 2024 roku o godz. 14:30 zapraszamy na webinar z prezesem zarządu Answear.com, Krzysztofem Bajołkiem oraz wiceprezesem zarządu ds. finansowych, Jackiem Dziadusiem. Podczas spotkania zostaną omówione wyniki finansowe spółki za I kwartał 2024 roku oraz dalsze plany rozwoju. Inwestorzy będą mogli zadawać pytania podczas webinaru.
Rejestracja na webinar
Webinar odbędzie się we wtorek, 28 maja 2024 roku o godz. 14:30. Wymagana jest wcześniejsza, bezpłatna rejestracja.
Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na webinar