Kategoria:
Wyniki finansowe Answear za III kwartał 2025 roku i plany rozwoju
Answear.com to polska platforma e-commerce, w której ofercie można znaleźć szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 700 światowych marek. Od początku swojej działalności w 2011 roku zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów na 12 rynkach, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody.
Według szacunkowych wyników finansowych za III kwartał 2025 roku Answear utrzymał zakładaną dynamikę sprzedaży. Wstępne przychody ze sprzedaży wyniosły w III kwartale 2025 r. 393 mln zł, co oznacza wzrost o 14 proc. rdr. Narastająco, po dziewięciu miesiącach 2025 r., przychody wyniosły 1 145 mln zł, notując wzrost o 17 proc. rdr.
Answear.com pozostaje jednym z najszybciej rosnących fashion e-commerce w Europie, mimo bardzo wymagającej bazy porównawczej - w III kwartale 2024 r. Spółka odnotowała najwyższą dynamikę przychodów w całym ubiegłym roku – wzrost o 26 proc. rdr. W okresie od lipca do końca września do oferty dołączyły kolejne marki, są to m.in. Kenzo, Fusalp, Trussardi, Nokwol. Spółka realizuje ambitny cel wypracowania 80 mln zł EBITDA w 2025 roku oraz 100 mln zł w 2026 roku.
W środę, 19 listopada Answear opublikuje pełne wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Natomiast, w czwartek, 20 listopada 2025 roku o godz. 12:00 zapraszamy na webinar z prezesem zarządu Answear, Krzysztofem Bajołkiem oraz wiceprezesem zarządu ds. finansowych, Jackiem Dziadusiem. Podczas spotkania zostaną omówione wyniki finansowe spółki za III kwartał 2025 roku oraz plany dalszego rozwoju. Podczas webinaru inwestorzy będą mogli zadawać pytania.
Rejestracja na webinar
Webinar odbędzie się w czwartek, 20 listopada 2025 roku o godz. 12:00. Wymagana jest wcześniejsza, bezpłatna rejestracja.
Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na webinar
Materiały, które warto przeczytać przed webinarem
