Kategoria:
Pre-kampania crowdfundingu inwestycyjnego i plany rozwoju KRAM Investment – webinar
KRAM Investment SA, firma deweloperska prowadząca działania na rynku nieruchomości komercyjnych w systemie buduj-wynajmij-sprzedaj, prowadzi pre-kampanię crowdfundingu inwestycyjnego. Celem spółki jest realizacja parków handlowych typu „Convenience” oraz „Big Box” na terenie całej Polski.
Misją KRAM Investment SA jest projektowanie i budowanie funkcjonalnych powierzchni handlowych z uwzględnieniem potencjału danej lokalizacji oraz siły nabywczej mieszkańców. By wyjść naprzeciw inwestorom, którzy chcieliby zostać współudziałowcami parku handlowego, KRAM Investment SA chce założyć spółkę KRAM Investment SA SKA, w której spółka akcyjna będzie podmiotem zarządzającym (komplementariuszem). Działania grupy polegają na poszukiwaniach gruntów na obrzeżach dużych miast o dużym potencjale, by tworzyć tam wygodne i nowoczesne pasaże handlowe.
W ramach nowo powstałej spółki KRAM Investment SA SKA, grupa w 2025 roku planuje rozpocząć realizację 3 parków handlowych. Obecnie KRAM prowadzi pre-kampanię crowdfundingu inwestycyjnego za pośrednictwem emiteo.pl.
Już w środę, 12 marca 2025 r. o godz. 11:00 zapraszamy na webinar z Andrzejem Krauze, dyrektorem ds. rozwoju biznesu Grupy Kram Investment. W trakcie spotkania przedstawiciel spółki opowie modelu biznesowym Grupy, sytuacji na rynku powierzchni handlowych, planach biznesowych na 2025 rok, aktualnej inwestycji – Parku Handlowym Bratian – oraz o rozpoczętej kampanii na platformie Emiteo.
Rejestracja na webinar
Webinar odbędzie się w środę, 12 marca o godz. 11:00. Wymagana jest wcześniejsza, bezpłatna rejestracja.
Kliknij tutaj, aby zarejestrować się na webinar
