Przejdź do treści
3.3300
-0.0600
(-1.77%)
20.09.2024
Poprzednia wartość:
3.3900
Zasięg:
3.3300 - 3.5500
Otwarcie:
3.3900
Obrót:
85.89 tys.
Wolumen:
25.52 tys.
Kapitalizacja:
780.74 mln
Grupa VRG specjalizuje się w projektowaniu oraz sprzedaży kolekcji mody dla mężczyzn i kobiet oraz biżuterii i zegarków. Działalność prowadzona jest poprzez sieć salonów detalicznych marek własnych oraz kanał e-commerce. W skład grupy wchodzi pięć głównych marek: Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler Milano oraz W.KRUK. Vistula oferuje klasyczną i casualową modę męską oraz damską. Bytom specjalizuje się w modzie męskiej, w tym garniturach. Wólczanka jest marką koszul i akcesoriów, głównie męskich. Deni Cler Milano to marka odzieży damskiej. W.KRUK jest marką jubilerską oferującą biżuterię, zegarki i akcesoria. Grupa posiada własne zaplecze projektowe oraz sieć dystrybucji obejmującą salony firmowe w całej Polsce. Kluczowym elementem strategii jest rozwój sprzedaży w kanale e-commerce oraz zwiększanie udziału marek własnych w portfolio produktowym.

Czytaj więcej o VRG SA