Rynek fotowoltaiki podzielił się na dwa programy: Mój Prąd i Czyste Powietrze – mówi Mateusz Wróbel, CEO Eco Run
Sytuacja na rynku fotowoltaiki się poprawia – mówi Mateusz Wróbel. Rynek podzielił się na firmy realizujące dwa rządowe programy: Czyste Powietrze i Mój Prąd. Wzrosła świadomość klientów, a Eco Run w pierwszym kwartale 2025 roku obsłużył 5 tys. klientów. O ambicjach spółki i planach giełdowych rozmawiamy z CEO Eco Run.
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego szeroko dyskutowano temat niezależności energetycznej i konieczności dalszych inwestycji w OZE. Mateusz Wróbel, CEO Eco Run, zwraca uwagę, że rynek fotowoltaiki dla klientów indywidualnych po okresie marazmu ponownie się ożywił, a jego napęd stanowią dwa rządowe programy: Czyste Powietrze i Mój Prąd. Dalszemu rozwojowi sprzyjają rosnąca świadomość klientów oraz postęp technologiczny, który czyni rozwiązania coraz bardziej efektywnymi. – Dziś standardem jest instalacja fotowoltaiki z magazynem energii – podkreśla Wróbel. O sytuacji na rynku, ambicjach Eco Run i planach debiutu giełdowego rozmawialiśmy podczas EKG.
Jesteśmy zdeterminowani, aby Tauron zaczął wypłacać dywidendy - Grzegorz Lot
W tym wideo:
- 00:50 Jak dziś wygląda rynek fotowoltaiki?
- 02:45 Jak powstał Eco Run
- 04:30 Postęp technologiczny i produktowy w obszarze fotowoltaiki
- 06:30 Wyniki i działalność Eco Run
- 07:40 Plany IPO i debiut Eco Run na giełdzie
Ceny paliw rosną szybciej niż spadają, tak działa rynek - Adam Sikorski, Unimot
