Debiut Space Fox Games na rynku NewConnect w przyszłym tygodniu
Space Fox Games, deweloper gier indie z segmentu AA, zadebiutuje na rynku NewConnect. Spółka ma w planach wydawanie co roku co najmniej jednej gry i zapowiada dwie premiery już na 2024 r.
Decyzja o debiucie giełdowym jest kolejnym krokiem ku rozwoju działalności spółki, umocnieniu jej pozycji i zwiększeniu jej rozpoznawalności.
„Decyzja o wejściu na giełdę była przede wszystkim motywowana wiarą w potencjał, który drzemie w naszej firmie. (…) udało nam się stworzyć kilka udanych produkcji, które zdobyły uznanie graczy” – mówi Aleksander Korulski, prezes Space Fox Games.
„Obecnie mamy jasną wizję rozwoju i ambicje, aby kontynuować tworzenie ciekawych tytułów. Jesteśmy przekonani, że stając się spółką publiczną, otwieramy nowe drzwi do rozwoju, współpracy i dalszego inwestowania w nasze projekty” - dodaje.
Zobacz także: 11 spółek, które mogą zadebiutować na giełdzie już w najbliższych kwartałach. Na rynku IPO zapowiada się ożywienie
Deweloper z doświadczeniem
Space Fox Games, pierwotnie znane jako World Loom Games, działa w branży od 2014 roku. Specjalizuje się w tworzeniu gier mobilnych oraz na PC z kategorii casual premium. Współpracuje z partnerami jak Artifex Mundi S.A., iWin Inc, czy Game House.
Dotychczas w portfolio Space Fox Games można znaleźć dziewięć wydanych tytułów. Spośród nich na szczególną uwagę zasługuje "Rin: The Last Child" – gra akcji, której premiera jest zaplanowana na pierwszy kwartał 2024 roku. Oprócz niej, w toku są również prace nad grami "Moon Road" oraz "Space Inn".
Zobacz także: Gra Medieval Dynasty wciąż dobrze się sprzedaje. Render Cube przygotowuje się do premiery trybu kooperacyjnego
Strategia Space Fox Games
Strategia Space Fox Games zakłada jednoczesną realizację dwóch projektów naraz, co umożliwia wydanie co najmniej jednej gry każdego roku. Już na 2024 są zaplanowane dwie premiery.
Prezes Aleksander Korulski podkreśla również znaczenie dywersyfikacji działań firmy, która nie rezygnuje z innych aktywności biznesowych, takich jak realizacja projektów programistycznych oraz szkoleniowych.
„Chcemy wydawać rocznie przynajmniej jedną grę, a na 2024 r. mamy już zaplanowane dwie premiery. W najbliższym czasie nie chcemy także rezygnować z naszej dodatkowej działalności, jaką jest bycie wykonawcą i podwykonawcą różnych projektów programistycznych i szkoleniowych – mówi prezes.
„Niezwykle ważne w dzisiejszych czasach jest dla nas zabezpieczenie finansowe na kolejne produkcje oraz racjonalne dobieranie budżetów produkcyjnych do możliwości firmy. Mamy bardzo dobrą historię pozyskiwania dofinansowań - w tym roku jako jedyny polski deweloper uzyskaliśmy grant z Kreatywnej Europy, a w planach mamy już kolejne dotacje” - podkreśla.
Debiut Space Fox Games w poniedziałek 13 listopada
Pierwsze notowania akcji Space Fox Games zaplanowane zostały na poniedziałek, 13 listopada. Spółka zadebiutuje na alternatywnym rynku NewConnect.
Debiutowi nie będzie towarzyszyć emisja akcji.
Do obrotu trafi 1.001.000 akcji zwykłych na okaziciela serii A.