Przejdź do treści

udostępnij:

Cloud Technologies przeprowadziła skup 125 000 akcji

Komunikat od Cloud Technologies SA

Cloud Technologies, jeden z wiodących globalnych dostawców danych, w ramach realizacji strategii rozwoju na lata 2023-2025 w dniach 8-12 grudnia przeprowadził skup akcji własnych. Proponowana cena nabycia akcji wynosiła 70 zł za akcję, a łączna liczba akcji zaoferowanych do nabycia przekroczyła łączną liczbę akcji, jaką spółka zamierzała nabyć w ramach skupu, tj. 125 000 akcji. Zgodnie z zasadami przedstawionymi w zaproszeniu Cloud Technologies dokona proporcjonalnej redukcji ofert sprzedaży akcji, a średnia stopa redukcji złożonych ofert wyniesie 94,82%. Łączna cena nabywanych akcji wyniesie 8 750 000 PLN.

- Zgodnie z planem przeprowadziliśmy skup 125 000 akcji w ramach drugiej transzy, co oznacza, że w całości zrealizowaliśmy zaplanowany na lata 2023-2025 skup 250 000 akcji własnych. Bieżący rok zamykamy z satysfakcją ze zrealizowanych działań i przekonaniem, że ponownie będzie to w historii spółki kolejny bardzo dobry rok - komentuje Piotr Prajsnar, prezes Zarządu Cloud Technologies.

Celem strategicznym Cloud Technologies w perspektywie 2023-2025 jest dalszy dynamiczny rozwój sprzedaży danych w obecnych i nowych obszarach o dużym potencjale wzrostu. W ramach realizacji strategii spółka skupia się przede wszystkim na rozwoju organicznym obszaru sprzedaży danych, prowadzi prace badawczo-rozwojowe, które zaowocowały wprowadzeniem w marcu br. nowej wersji platformy do zarządzania danymi, wzbogaconej o funkcjonalności AI, umożliwiające błyskawiczne tworzenie grup docelowych do kampanii online. Spółka inwestuje również w precyzyjnie wybrane podmioty z rynku AdTech, posiadające własną sieć dystrybucji danych - w lipcu 2024 Cloud Technologies nabyła 100% udziałów w norweskiej spółce Nordic Data Resources, a w maju br. przejęła kanadyjską firmę Data Desk. 

Cloud Technologies to jeden z największych dostawców danych do targetowania reklamy internetowej na świecie, a jego dane zasilają kampanie największych globalnych marek. Firma została założona w 2011 roku, ma siedzibę w Warszawie, a centrum operacyjne znajduje się w Londynie, gdzie działa spółka zależna OnAudience. W marcu 2024 r. OnAudience dołączyła do programu partnerskiego amerykańskiego giganta finansowo-technologicznego Mastercard, a w marcu br. wprowadziła na rynek narzędzie Audience Intelligence, które w kilka sekund przekształca briefy w ultra-precyzyjne grupy odbiorców. Wykorzystując modele językowe oparte na sztucznej inteligencji (LLMs) innowacyjne rozwiązanie tworzy niestandardowe segmenty z precyzją i jakością niedostępną dla człowieka, skracając czas potrzebny na budowanie grup odbiorców z dni lub godzin do zaledwie kilku sekund.

Notowana na głównym parkiecie GPW Cloud Technologies wykorzystując własną technologię stworzyła chmurę danych, która zawiera informacje o 5 mld użytkowników z ponad 200 rynków na całym świecie. Cloud Technologies dystrybuuje dane na platformach do emisji reklam internetowych, z których korzystają domy mediowe i agencje reklamowe na całym świecie, przy czym największy udział w przychodach ma rynek USA. 

Źródło: Cloud Technologies SA

udostępnij: