BoomBit osiągnął najwyższy poziom przychodów od blisko 2 lat
Komunikat od BoomBit
BoomBit osiągnął najwyższy poziom przychodów od blisko 2 lat, przewyższając wszystkie wyniki od stycznia 2024 r. Potwierdza to pozytywne odwrócenie trendu, które rozpoczęło się w październiku, oraz stanowi jednoznaczne wyjście z wrześniowego dołka.
Listopadowe wyniki nadały też mocny ton IV kwartałowi 2025 r. – tempo poprawy przyspieszyło zarówno po stronie przychodów, jak i zysku, dzięki portfolio złożonego z tytułów evergreen oraz szybko skalujących się nowych premier.
PODSUMOWANIE
- PRZYCHODY BRUTTO
20.54 mln PLN - najwyższe od blisko 2 lat (styczeń 2024)
- +9.4% m/m
- +12.3% r/r
- PRZYCHODY POMNIEJSZONE O PROWIZJE PLATFORM I UA
7.69 mln PLN - najwyższe od 13 miesięcy (październik 2024)
- +13.9% m/m
- +0.1% r/r
- SKORYGOWANE PRZYCHODY POMNIEJSZONE O PROWIZJE PLATFORM I UA*
7.48 mln PLN - najwyższe od prawie 3 lat (grudzień 2022)
- +14.7% m/m
- +10.7% r/r
* bez uwzględnienia wpływu segmentu blockchain i bonusu IronSource
ODWRÓCENIE TRENDÓW RYNKOWYCH: WYRAŹNY, TRZYMIESIĘCZNY TREND
- Wrzesień był wyraźnym dołkiem w 2025 r.
- Październik przyniósł natychmiastowe odbicie.
- Listopad domknął odwrócenie trendu - najwyższe przychody brutto od stycznia 2024, potwierdzające wyraźne wzmocnienie portfela i dynamiczne momentum na Q4 2025 i Q1 2026.
Wzrost napędzały zarówno długo obecne tytuły evergreen, jak i szybka ekspansja nowszych, najlepiej radzących sobie gier – w szczególności Big Helmets: Heroes of Destiny, które zostało drugim najlepiej zarabiającym tytułem miesiąca.
WZMOCNIENIE PODSTAWOWEJ RENTOWNOŚCI (r/r)
Przychody pomniejszone o koszty UA i prowizje platform za listopad wyniosły 7.69 mln PLN, wzrost o 13.9% m/m i o 0.1% r/r.
Porównanie rok do roku uwzględnia zeszłoroczne bonusy z IronSource oraz przychody związane z blockchainem, które podniosły bazę odniesienia dla listopada 2024 r.
Aby lepiej pokazać realną kondycję działalności, BoomBit prezentuje wskaźnik core game-profit (zielona linia).
Przychody pomniejszone o koszty UA i prowizje platform skorygowane o segment blockchain i bonus IronSource był istotnie wyższy i wyniósł 7.48 mln PLN +10.7% r/r.
Wskaźnik ten lepiej odzwierciedla faktyczne kondycję operacyjną biznesu i pokazuje jeden z najmocniejszych miesięcy pod względem zysku bazowego w ostatnich trzech latach.
NAJLEPSZY POZIOM PRZYCHODÓW POMNIEJSZONYCH O PROWIZJE PLATFORM I UA OD GRUDNIA 2022
W ujęciu przychody minus prowizje platform i UA, listopad wygenerował 7.69 mln PLN, co stanowi najwyższy poziom przychodów pomniejszonych o UA i koszty prowizji platform od niemal trzech lat (grudzień 2022).
Potwierdza to, że odbicie nie ma charakteru chwilowego, lecz oznacza strukturalne wzmocnienie podstawowego biznesu gier mobilnych.
Listopadowe wyniki - nasz najmocniejszy miesiąc pod względem przychodów od blisko 2 lat – potwierdzają, że momentum widoczne w październiku dalej narasta. Dobrze sprawują się dziś zarówno długo obecne na rynku tytuły evergreen, jak i szybko rosnące nowe hity, takie jak Big Helmets: Heroes of Destiny. Wraz z wejściem Darts Club w szczyt sezonu, wchodzimy w końcówkę roku oraz I kwartał 2026 r. z pewnością i rosnącym rozpędem.
Marcin Olejarz, CEO BoomBit
WYNIKI PORTFOLIO
POŁĄCZENIE EVERGREENÓW I SZYBKO ROSNĄCYCH TYTUŁÓW
LISTOPAD 2025 - TOP 5 WG PRZYCHODÓW
- Darts Club 2.85 mln PLN
- Big Helmets: Heroes of Destiny 2.69 mln PLN
- Car Sales Simulator 2.05 mln PLN
- Hunt Royale 1.75 mln PLN
- Car Driving School Simulator 0.71 mln PLN
Big Helmets kontynuuje dynamiczny wzrost, a Darts Club wchodzi w swój najsilniejszy sezonowo okres, związany z Mistrzostwami Świata odbywającymi się w grudniu i styczniu.
KLUCZOWE WNIOSKI
- Przychody osiągnęły najwyższy poziom od blisko 2 lat (styczeń 2024) - 20.54 mln PLN
- Skorygowane przychody pomniejszone o koszty UA i prowizje platform były najsilniejsze od prawie 3 lat (grudzień 2022) - 7.48 mln PLN
- Przychody pomniejszone o koszty UA i prowizje platform były najwyższe w ostatnich 12 miesiącach (listopad 2024) - 7.69 mln PLN
- Evergreeny oraz nowe tytuły osiągają wyniki najwyższe od wielu lat, co buduje silne momentum na IV kw. 2025 i I kw. 2026
Źródło: spółka BoomBit
