Przejdź do treści

udostępnij:

Prezes UOKiK nałożył na spółkę Jeronimo Martins Polska karę blisko 105 mln zł

Prezes UOKiK nałożył na spółkę Jeronimo Martins Polska karę blisko 105 mln zł - podał UOKiK w komunikacie. Zdaniem UOKiK sieć sklepów Biedronka wprowadzała klientów w błąd podczas akcji promocyjnych „Specjalna Środa” i „Walentynkowa Środa”.

"W sklepach Biedronka na początku ubiegłego roku odbyły się jednodniowe akcje promocyjne +Specjalna Środa+ i +Walentynkowa Środa+. Klienci byli zachęcani do kupienia określonych produktów, za które mieli otrzymać +Zwrot 100 proc. na voucher+. Okazało się jednak, że warunki wykorzystania vouchera były bardziej skomplikowane niż przedstawiały to reklamy w radiu, aplikacji mobilnej, profilu Biedronki na Facebooku czy sklepach sieci. Konsumenci nie mogli wykorzystać go przy następnych zakupach na dowolny asortyment tak jak sugerowało hasło reklamowe" - napisał UOKiK w komunikacie.

Decyzja nie jest prawomocna, spółka możne złożyć odwołanie do sądu.

(PAP Biznes)

pel/ osz/

udostępnij: