Przejdź do treści

udostępnij:

Grupa BoomBit publikuje wyniki Q3 2025

Komunikat od BoomBit SA

BoomBit, międzynarodowy deweloper i wydawca gier mobilnych prezentuje wyniki finansowe i kluczowe osiągnięcia za Q3 2025. Okres ten stanowił dla Grupy BoomBit punkt zwrotny, zaznaczając koniec trendu spadkowego i kładąc solidne fundamenty pod dynamiczne odbicie, które rozpoczęło się w październiku. 

Q3 PUNKTEM ZWROTNYM W WYNIKACH 2025 ROKU 

Grupa BoomBit osiągnęła w Q1-Q3 2025 przychody ze sprzedaży na poziomie 143,8 mln PLN, skorygowaną EBITDA w wysokości 16,4 mln PLN oraz 1,3 mln PLN skorygowanego zysku netto. 

W samym Q3 2025, Grupa wypracowała 6,3 mln PLN skorygowanej EBITDA, co oznacza 25% wzrost kw./kw., oraz 1,3 mln PLN skorygowanego zysku netto, w porównaniu z marginalną stratą w Q2 2025. 

Segment Gier Mobilnych odwrócił negatywny trend notując wzrost skorygowanej EBITDA o 12.1% kw./kw. i skorygowanego zysku netto o 209% kw./kw. 

SILNE ODBICIE I WYRAŹNE SYGNAŁY OŻYWIENIA RYNKU 

Dynamika osiąganych wyników znacząco przyspieszyła na początku Q4 2025. 

Przychody w październiku osiągnęły 18,2 mln PLN, i był to najwyższy poziom od stycznia 2025 r. oraz o 20% wyższy w ujęciu miesięcznym, co potwierdza wyraźną poprawę koniunktury oraz skuteczność podejmowanych przez Grupę działań marketingowych. 

Gry Hyper-Casual odnotowały najlepsze od ponad roku wyniki i były wyższe o 22,7% kw./kw., podczas gdy wyniki Mid-Core i Casual były beneficjentem udanej globalnej premiery gry Big Helmets:Heroes of Destiny, która nadal dynamicznie się rozwija.   

Grupa wzmocniła również rentowność dzięki dyscyplinie operacyjnej.  

Koszty operacyjne z wyłączeniem głównych kosztów zmiennych (UA, prowizje platform, revshare) spadły o 11,2% r/r, a koszty osobowe były niższe o 17% r/r. 

Marcin Olejarz, CEO BoomBit S.A., komentuje: 

Q3 był dla nas punktem zwrotnym. Nadal działaliśmy w wymagającym otoczeniu branżowym, ale ten kwartał udowodnił skuteczność naszej strategii. Zaobserwowaliśmy wyraźną poprawę efektywności pozyskiwania użytkowników i znaczny wzrost rentowności w ujęciu kwartalnym. Początek Q4 był jeszcze bardziej zachęcający. Październik przyniósł nam najwyższe miesięczne przychody od stycznia, gry Hyper-Casual osiągnęły najlepsze wyniki od ponad roku, a Big Helmets rozwija się dynamicznie od swojej premiery, osiągając wysokie wczesne wskaźniki KPI. Te rezultaty dają nam poczucie pewności siebie w ostatnich miesiącach roku. Patrząc w przyszłość, przygotowujemy kilka projektów o wysokim potencjale, w tym MyBots, futurystyczny tytuł oparty na mechanikach znanych z Hunt Royale, którego globalna premiera planowana jest na Q1 2026. Hunters Origin również wykazuje pozytywne wczesne sygnały. Równolegle inicjatywa Mobile Esports nabiera tempa, regularnie wprowadzając na rynek kolejne tytuły Hyper-Casual, w których gracze mogą zdobywać nagrody w postaci tokenów Satoshi. Portfolio obejmuje już ponad kilkanaście gier, a kolejne premiery zaplanowane są na najbliższe miesiące. Segment wygenerował około 200 tys. USD przychodów w Q3 2025, a wyniki osiągnięte w październiku i listopadzie już teraz są wyższe od tej kwoty. Z entuzjazmem podchodzimy również do Applifters platformy SaaS, która naszym zdaniem będzie pozytywnie kontrybuować do  wyników w 2026 r. Z rozbudowanym, bogatszym portfolio, poprawiającą się sytuacją rynkową i bardziej efektywną bazą kosztową, wkraczamy w rok 2026 z optymizmem i pewnością siebie

WYNIKI KLUCZOWYCH SEGMENTÓW  

Przychody za Q1–Q3 2025 wyniosły 80,8 mln PLN i odpowiadały za 56% łącznych przychodów. 

NAJLEPIEJ ZARABIAJĄCE TYTUŁY 

  1. Darts Club            28,2 mln PLN 
  2. Hunt Royale            21,4 mln PLN 
  3. Dawn of Ages        5,4 mln PLN 
  4. Car Driving Simulator    5,1 mln PLN 
  5. Idle Farm            3,9 mln PLN 

 

HYPER-CASUAL 

Gry Hyper-Casual wygenerowały 62,9 mln PLN w Q1–Q3 2025. 

NAJLEPIEJ ZARABIAJĄCE TYTUŁY 

  1. Downhill Race League    6,6 mln PLN 
  2. Car Sales Simulator        6,4 mln PLN
  3. Crazy Plane Landing    5,8 mln PLN 
  4. Boss Fight            4,0 mln PLN 
  5. Truck Transport Simulator    3,5 mln PLN


OUTLOOK 

Na podstawie wstępnych danych z listopada Grupa spodziewa się solidnego Q4 2025, wspieranego m.in przez: 

  • Skalowanie Big Helmets: Heroes of Destiny 
  • Najlepsze wyniki gier Hyper-Casual od ponad roku
  • Pozytywne, wczesne sygnały od Hunter Origins

 


BoomBit S.A. to międzynarodowy producent i wydawca gier mobilnych oraz jedna z największych polskich spółek z branży. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play (F2P) na platformy iOS, Android, a także na Nintendo Switch. Do najpopularniejszych gier Grupy BoomBit obecnie należą Hunt Royale, Darts Club, Dawn of Ages, Car Driving School Simulator, Crazy Plane Landing, Downhill Race League, Big Helmets: Heroes of Destiny oraz Hunters Origin.
 

Źródło: BoomBit SA

udostępnij: