Grupa BoomBit publikuje wyniki Q3 2025
Komunikat od BoomBit SA
BoomBit, międzynarodowy deweloper i wydawca gier mobilnych prezentuje wyniki finansowe i kluczowe osiągnięcia za Q3 2025. Okres ten stanowił dla Grupy BoomBit punkt zwrotny, zaznaczając koniec trendu spadkowego i kładąc solidne fundamenty pod dynamiczne odbicie, które rozpoczęło się w październiku.
Q3 PUNKTEM ZWROTNYM W WYNIKACH 2025 ROKU
Grupa BoomBit osiągnęła w Q1-Q3 2025 przychody ze sprzedaży na poziomie 143,8 mln PLN, skorygowaną EBITDA w wysokości 16,4 mln PLN oraz 1,3 mln PLN skorygowanego zysku netto.
W samym Q3 2025, Grupa wypracowała 6,3 mln PLN skorygowanej EBITDA, co oznacza 25% wzrost kw./kw., oraz 1,3 mln PLN skorygowanego zysku netto, w porównaniu z marginalną stratą w Q2 2025.
Segment Gier Mobilnych odwrócił negatywny trend notując wzrost skorygowanej EBITDA o 12.1% kw./kw. i skorygowanego zysku netto o 209% kw./kw.
SILNE ODBICIE I WYRAŹNE SYGNAŁY OŻYWIENIA RYNKU
Dynamika osiąganych wyników znacząco przyspieszyła na początku Q4 2025.
Przychody w październiku osiągnęły 18,2 mln PLN, i był to najwyższy poziom od stycznia 2025 r. oraz o 20% wyższy w ujęciu miesięcznym, co potwierdza wyraźną poprawę koniunktury oraz skuteczność podejmowanych przez Grupę działań marketingowych.
Gry Hyper-Casual odnotowały najlepsze od ponad roku wyniki i były wyższe o 22,7% kw./kw., podczas gdy wyniki Mid-Core i Casual były beneficjentem udanej globalnej premiery gry Big Helmets:Heroes of Destiny, która nadal dynamicznie się rozwija.
Grupa wzmocniła również rentowność dzięki dyscyplinie operacyjnej.
Koszty operacyjne z wyłączeniem głównych kosztów zmiennych (UA, prowizje platform, revshare) spadły o 11,2% r/r, a koszty osobowe były niższe o 17% r/r.
Marcin Olejarz, CEO BoomBit S.A., komentuje:
Q3 był dla nas punktem zwrotnym. Nadal działaliśmy w wymagającym otoczeniu branżowym, ale ten kwartał udowodnił skuteczność naszej strategii. Zaobserwowaliśmy wyraźną poprawę efektywności pozyskiwania użytkowników i znaczny wzrost rentowności w ujęciu kwartalnym. Początek Q4 był jeszcze bardziej zachęcający. Październik przyniósł nam najwyższe miesięczne przychody od stycznia, gry Hyper-Casual osiągnęły najlepsze wyniki od ponad roku, a Big Helmets rozwija się dynamicznie od swojej premiery, osiągając wysokie wczesne wskaźniki KPI. Te rezultaty dają nam poczucie pewności siebie w ostatnich miesiącach roku. Patrząc w przyszłość, przygotowujemy kilka projektów o wysokim potencjale, w tym MyBots, futurystyczny tytuł oparty na mechanikach znanych z Hunt Royale, którego globalna premiera planowana jest na Q1 2026. Hunters Origin również wykazuje pozytywne wczesne sygnały. Równolegle inicjatywa Mobile Esports nabiera tempa, regularnie wprowadzając na rynek kolejne tytuły Hyper-Casual, w których gracze mogą zdobywać nagrody w postaci tokenów Satoshi. Portfolio obejmuje już ponad kilkanaście gier, a kolejne premiery zaplanowane są na najbliższe miesiące. Segment wygenerował około 200 tys. USD przychodów w Q3 2025, a wyniki osiągnięte w październiku i listopadzie już teraz są wyższe od tej kwoty. Z entuzjazmem podchodzimy również do Applifters platformy SaaS, która naszym zdaniem będzie pozytywnie kontrybuować do wyników w 2026 r. Z rozbudowanym, bogatszym portfolio, poprawiającą się sytuacją rynkową i bardziej efektywną bazą kosztową, wkraczamy w rok 2026 z optymizmem i pewnością siebie
WYNIKI KLUCZOWYCH SEGMENTÓW
Przychody za Q1–Q3 2025 wyniosły 80,8 mln PLN i odpowiadały za 56% łącznych przychodów.
NAJLEPIEJ ZARABIAJĄCE TYTUŁY
- Darts Club 28,2 mln PLN
- Hunt Royale 21,4 mln PLN
- Dawn of Ages 5,4 mln PLN
- Car Driving Simulator 5,1 mln PLN
- Idle Farm 3,9 mln PLN
HYPER-CASUAL
Gry Hyper-Casual wygenerowały 62,9 mln PLN w Q1–Q3 2025.
NAJLEPIEJ ZARABIAJĄCE TYTUŁY
- Downhill Race League 6,6 mln PLN
- Car Sales Simulator 6,4 mln PLN
- Crazy Plane Landing 5,8 mln PLN
- Boss Fight 4,0 mln PLN
- Truck Transport Simulator 3,5 mln PLN
OUTLOOK
Na podstawie wstępnych danych z listopada Grupa spodziewa się solidnego Q4 2025, wspieranego m.in przez:
- Skalowanie Big Helmets: Heroes of Destiny
- Najlepsze wyniki gier Hyper-Casual od ponad roku
- Pozytywne, wczesne sygnały od Hunter Origins
BoomBit S.A. to międzynarodowy producent i wydawca gier mobilnych oraz jedna z największych polskich spółek z branży. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play (F2P) na platformy iOS, Android, a także na Nintendo Switch. Do najpopularniejszych gier Grupy BoomBit obecnie należą Hunt Royale, Darts Club, Dawn of Ages, Car Driving School Simulator, Crazy Plane Landing, Downhill Race League, Big Helmets: Heroes of Destiny oraz Hunters Origin.
Źródło: BoomBit SA
