Przejdź do treści

udostępnij:

GAMIVO podsumowało III kw. 2025 roku. Rozwój platformy procentuje – zysk i EBITDA w górę

Komunikat od GAMIVO 

GAMIVO S.A. w III kwartale 2025 roku odnotowało 4,1 mln zł przychodu i 1,1 mln zł zysku netto, natomiast wskaźnik EBITDA wyniósł 1,6 mln zł. Oznacza to, że notowana na rynku NewConnect spółka utrzymuje tendencję wzrostową i po raz kolejny poprawia wyniki w porównaniu z poprzednim okresem. Przyczyniły się do tego między innymi usprawnienia oraz nowe funkcjonalności przyciągające na platformę GAMIVO.com coraz więcej użytkowników. 

Raport finansowy opublikowany przez GAMIVO w piątek (14 listopada) pokazuje, że spółka zaliczyła kolejny udany okres. Wyniki na poziomie 4,1 mln zł przychodu i 1,1 mln zł zysku netto są odpowiednio o pięć i osiem procent wyższe niż w drugim kwartale bieżącego roku. Z kolei EBITDA wzrosła do 1,6 mln zł, czyli aż o 14 proc. Wszystkie te liczby są również wyższe niż rezultaty z trzeciego kwartału 2024 roku. 

– Widzimy bardzo pozytywne efekty naszej konsekwentnie realizowanej strategii. Skupiamy się na rozwoju platformy GAMIVO.com i w tym roku zrealizowaliśmy wiele projektów nastawionych na podnoszenie komfortu jej użytkowników. Przyczyniły się one do zdynamizowania wzrostu bazy klientów. W trzecim kwartale przybyło aż 300 tys. nowych użytkowników, co jest najlepszym wynikiem od prawie czterech lat – wyjaśnia Mateusz Śmieżewski, prezes GAMIVO S.A. 

W trzecim kwartale spółka 2025 roku obserwowała między innymi pozytywny wpływ wprowadzenia nowej strony produktowej, która została zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych. Dzięki tej zmianie więcej osób oglądających produkt dokonywało jego zakupu. W przypadku klientów korzystających z telefonów i tabletów wzrost konwersji wyniósł aż 18 proc. 

– Widzimy rynkowe tendencje i dokładamy wszelkich starań, żeby platforma GAMIVO.com ewoluowała wraz z przyzwyczajaniami klientów. W kolejnych miesiącach będziemy optymalizować już wprowadzone rozwiązania oraz pracować nad nowymi funkcjonalnościami – podkreśla Mateusz Śmieżewski. 

Wśród planów spółki jest między innymi rozwój segmentu zakupów hurtowych oraz wdrożenie rozwiązań opartych na AI. W pierwszej kolejności sztuczna inteligencja pozwoli odciążyć dział obsługi klienta. Rosnąca liczba użytkowników platformy przekłada się bowiem na większą liczbę zapytań do zespołu wsparcia. Dzięki wykorzystaniu AI czas potrzebny na uzyskanie odpowiedzi ulegnie skróceniu. 

– Projekt jest już w końcowej fazie, więc sztuczna inteligencja zacznie odpowiadać na pytania klientów jeszcze w tym roku. Oczywiście trzon zespołu wsparcia nadal będą stanowić doświadczeni pracownicy, ale będą oni mogli skupić się na kwestiach wymagających bardziej wnikliwego podejścia, gdyż AI odpowie na najczęstsze i najprostsze pytania. Takie połączenie zapewni najwyższą jakość obsługi – zapewnia prezes GAMIVO. 

GAMIVO S.A. jest właścicielem GAMIVO.com, czyli platformy z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz inwestycyjny Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO.com łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu produkty cyfrowe oraz gry w wersjach na różne platformy, daje klientom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO.com oferuje także użytkownikom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie osoby z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych. GAMIVO S.A. czerpie zyski przede wszystkim z licencjonowania swoich rozwiązań operatorom platformy.

Źródło: spółka GAMIVO 

udostępnij: