Przejdź do treści

udostępnij:

Grupa LPP otworzyła 2000. salon marki Sinsay

Grupa LPP otworzyła 2000. salon marki Sinsay, w kazachskim Turkiestanie - podało LPP w komunikacie prasowym. W najbliższym czasie marka pojawi się na dwóch kolejnych rynkach: w Gruzji i Mołdawii.

Jak podano, od momentu uruchomienia tysięcznego sklepu w marcu 2024 roku, marka Sinsay podwoiła liczbę lokalizacji w ciągu 19 miesięcy, utrzymując średnie tempo dwóch otwarć dziennie. W samym 2025 roku uruchomiono ponad 500 nowych salonów.

Obecnie Sinsay ma swoje salony w 24 krajach, a w najbliższym czasie pojawi się na dwóch kolejnych rynkach: w Gruzji i Mołdawii.

W tym roku brand uruchomił blisko 30 dużych salonów o powierzchni powyżej 1000 m kw., m.in. w Polsce, Rumunii, Włoszech, Chorwacji, Kosowie i na Węgrzech.

"Rozwój marki Sinsay jest dowodem na to, że strategia grupy LPP, zakładająca dywersyfikację geograficzną i formatową, przynosi wymierne efekty. Nie stawiamy na jeden region czy jeden model - rozwijamy się tam, gdzie widzimy potencjał i gdzie możemy najlepiej odpowiedzieć na potrzeby klientów. Azja Centralna, Europa Południowa, Europa Środkowo-Wschodnia - każdy z tych regionów ma swoją specyfikę, a my potrafimy się do niej dostosować. Już wkrótce marka Sinsay pojawi się także w Gruzji i Mołdawii, rozszerzając naszą obecność na kolejnych, perspektywicznych rynkach" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Marcin Piechocki, wiceprezes LPP oraz dyrektor zarządzający Sinsay.

(PAP Biznes)

pel/ ana/

udostępnij: