Przejdź do treści

udostępnij:

Przychody Grupy BoomBit w lipcu 2025 r.

Komunikat od BoomBit SA

Przychody Grupy BoomBit w lipcu 2025 r. wyniosły 17,0 mln PLN (+6,9% m/m), w tym 16,9 mln PLN z gier mobilnych. Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 9,3 mln PLN (+13,3% m/m), a koszty prowizji platform spadły do 1,4 mln PLN (-9,9% m/m). Grupa miała 20,0 mln pobrań i 6,3 mln PLN (+2,5% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 6,3 mln PLN (+2,4% m/m).
“W lipcu zanotowaliśmy porównywalny z poprzednim miesiącem wynik przy jednoczesnym kilkuprocentowym wzroście przychodów.. W najbliższych tygodniach planowany jest sotf launch jednego z zapowiadanych przez nas wcześniej tytułów, czyli „Big Helmets: Warriors of Destiny”, gry bazującej na podobnej mechanice do Clash of Destiny.” - powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit. 

Przychody ze sprzedaży [mln PLN] 

W lipcu 2025 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Hunt Royale (2,6 mln PLN), Darts Club (2,5 mln PLN przychodów), oraz Car Sales Simulator (1,4 mln PLN).  

Lipiec 2025 - TOP 5 pod względem przychodów 

  1. Hunt Royale – 2,55 mln PLN 
  2. Darts Club – 2,46 mln PLN 
  3. Car Sales Simulator – 1,38 mln PLN 
  4. Dawn of Ages – 0,68 mln PLN 
  5. Car Driving School Simulator – 0,67 mln PLN 

 

BoomBit S.A. to międzynarodowy producent i wydawca gier mobilnych oraz jedna z największych polskich spółek z branży. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play (F2P) na platformy iOS, Android, a także na Nintendo Switch.  

Do najpopularniejszych gier Grupy BoomBit obecnie należą Hunt Royale, Darts Club, Dawn of Ages, Car Driving School Simulator, Crazy Plane Landing, Downhill Race League, Clash of Destiny oraz Loot Heroes.

Źródło: BoomBit SA

udostępnij: