Przejdź do treści

udostępnij:

Gaming Factory nawiązuje współpracę z Intelem i stawia ważny krok w dalszym rozwoju JDM: Japanese Drift Master

Gaming Factory nie zwalnia tempa w rozwoju swojej największej gry JDM: Japanese Drift Master. Po sierpniowej premierze prologu gry producent i wydawca nawiązuje współpracę z gigantem technologicznym. W ramach współpracy Intel wesprze technologicznie produkcję JDM, a także dzięki swoim zasięgom, zwiększy promocję tytułu. W ramach współpracy Gaming Factory będzie również obecne na eventach branżowych organizowanych przez Intela.

Japanese Drift Master jest największym i najdroższym tytułem w historii Gaming Factory, który bardzo szybko zyskał duże zainteresowanie wśród graczy. Na początku sierpnia ukazał się darmowy prolog JDM: Rise of the Scorpion, który zaledwie kilka tygodni po premierze pobrało niemal 300 tys. graczy. Aktualnie średnia ocen na platformie Steam wynosi 74 proc. Popularność tytułu przekłada się również na coraz większe zainteresowanie globalnych firm, czego przykładem jest współpraca z Intelem.

- Mamy świadomość jak duże oczekiwania gracze pokładają w naszej produkcji, co przedstawiają opinie po premierze prologu JDM. Naszym celem jest dostarczenie pełnej wersji gry, która zapewni odpowiednią jakość na wielu płaszczyznach i będzie alternatywą dla największych tytułów. Liczę na to, że współpraca z tak uznaną marką jak Intel znacznie przybliży nas do tego celu. Intel bardzo selektywnie dobiera tytuły, które chce wspierać, a nasza produkcja wpisuje się w te oczekiwania. Chcemy maksymalnie wykorzystać potencjał tej współpracy, zarówno pod względem technologicznym, marketingowym oraz eventowym – komentuje Mateusz Adamkiewicz, prezes Gaming Factory.

Logo Intela było już widoczne podczas targów Gamescom, gdzie Gaming Factory zaprezentowało stoisko Japanese Drift Master. Produkcja spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem o czym informował zarząd Gaming Factory podczas czatu inwestorskiego.

- Od otwarcia do końca każdego dnia na Gamescom wszystkie nasze stanowiska były cały czas okupowane przez graczy. Nasze stoisko zrobiło bardzo dobre wrażenie na graczach i partnerach biznesowych, zarówno tych obecnych i przyszłych. Przed nami jeszcze sporo pracy zarówno nad grą, ale również promocją, jednak już teraz jesteśmy obecni na największych targach w Europie i Azji. Mamy duże zasięgi naszych materiałów, masę nagrań od youtuberów, które mają setki tysięcy wyświetleń, o naszej grze piszą już media rozmiaru TopGear – BBC, prowadzimy również jeden z większych kanałów discordowych dla graczy w Polsce. Uważam, że jesteśmy na bardzo dobrej drodze do osiągnięcia naszych celów – dodaje Mateusz Adamkiewicz.

Pod koniec sierpnia Gaming Factory poinformowało o pozyskaniu licencji Nissana na wykorzystanie modeli aut w JDM: Japanese Drift Master. Wcześniej producent i wydawca gry podpisał umowy z Subaru i Mazdą. W planach jest jeszcze podpisanie umów licencyjnych z kolejnymi markami związanymi ze światem driftu.

Gaming Factory przygotowuje się do ogłoszenia daty premiery JDM: Japanese Drift Master. Już teraz gracze mogą pobrać darmowy prolog JDM: Rise of the Scorpion, który jest fabularnym wprowadzeniem do historii z pełnej wersji gry. Twórcy na bieżąco analizują komentarze płynące od graczy i sukcesywnie wprowadzają nowe zmiany.

- Na start prologu mieliśmy oceny na granicy 70 proc., porównując się do konkurencji z wieloletnim doświadczeniem i wielokrotnie wyższymi budżetami, dajemy graczom naprawdę dobry produkt, a będzie tylko lepiej, co pokazuje mocno zwyżkowa tendencja średnich ocen. Dodatkowo pełna wersja będzie znacząco różniła się względem prologu pod kątem ustawień graficznych, sprzętowych czy dostępnymi poziomami trudności i ustawieniami aut – dodaje prezes Gaming Factory.

O spółce Gaming Factory:

Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka produkuje i wydaje gry o zróżnicowanej tematyce, w tym: symulatory, gry przygodowe i gry akcji.

4Divinity:

Firma zajmuje się wydawaniem gier cyfrowych i detalicznych, której celem jest dostarczanie ekscytujących treści z gier z całego świata do Azji oraz wprowadzanie azjatyckich treści na rynek globalny. Wraz ze swoją siostrzaną firmą Epicsoft Asia, 4Divinity współpracuje z wydawcami i studiami deweloperskimi, aby wprowadzić zupełnie nowe IP do regionu.

Źródło: Spółka, #GIF

Zobacz także: Gaming Factory SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: