Przejdź do treści

udostępnij:

Creepy Jar szacuje, że miał w I półroczu 6,1 mln zł zysku netto, mniej o 52 proc. rdr

Creepy Jar szacuje, że miał w pierwszym półroczu 2024 roku 6,1 mln zł zysku netto, co stanowi spadek o 52 proc. rdr - podał producent gier w komunikacie. Szacunkowe przychody ze sprzedaży wyniosły 14,8 mln zł, czyli mniej o 26 proc. rdr.

Ponadto spółka szacuje, że zysk operacyjny w okresie pierwszego półrocza wyniósł 5,1 mln zł wobec 11,2 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku, co implikuje spadek o 54 proc. rdr.

Jak podano, krótkoterminowe aktywa finansowe na koniec czerwca wyniosły 72,7 mln zł, wobec 80,1 mln zł na dzień 31 marca 2024 r.

Wskazano, że obniżenie przychodów ze sprzedaży gry Green Hell o 26 proc. rdr jest konsekwencją naturalnego cyklu starzenia się produktu. Jak dodano, wskazany spadek przychodów jest główną przyczyną obniżenia rentowności zysku netto spółki do poziomu 41 proc.

Dodatkowo, w I półroczu 2024 r. spółka rozpoznała niegotówkowy koszt Programu Motywacyjnego na lata 2023-2025 w wysokości ponad 2,4 mln zł. Koszt Programu Motywacyjnego nie był uwzględniony w wynikach za I półrocze 2023 r.

W analizowanym okresie łączna sprzedaż brutto gry Green Hell na platformach PC/Steam, PlayStation i Microsoft Xbox wyniosła 857 tys. kopii, z czego 104 tys. kopii na konsolach PlayStation i Xbox.

Poinformowano również, że szacunkowa sprzedaż brutto gry Green Hell na wspomnianych platformach od początku 2024 r. wyniosła 1,035 mln kopii, z czego 130 tys. sztuk stanowią egzemplarze przeznaczone na konsole PlayStation i Xbox.

(PAP Biznes), #CRJ

mcb/ gor/

Zobacz także: Creepy Jar SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: