Polski top down shooter Uragun zadebiutuje na platformie Steam w Early Access na przełomie II i III kwartału 2020 roku
Studio Kool2Play przesuwa debiut we wczesnym dostępnie na Steam ze stycznia na przełom II i III kwartału tego roku – celem jest oddanie w ręce graczy bardzo zaawansowanej wersji gry.
Studio Kool2Play poinformowało o zmianie terminu wydania swojego flagowego tytułu w Steam Early Access. Zgodnie z nowo przyjętą strategią, gra Uragun pojawi się we wczesnym dostępie na przełomie II i III kwartału bieżącego roku.
„W grudniu Uragun przeszedł gruntowne playtesty, po ich zakończeniu powstało kilka wspaniałych pomysłów na ulepszenia w rozgrywce. Uznaliśmy, że oddanie w ręce graczy praktycznie ukończonej gry, to jedyna droga, która zapewni jej dobre przyjęcie i sukces we „wczesnym dostępie”. Dopracowana, świetnie zbalansowana gra, która będzie następnie uzupełniana funkcjonalnością, zasugerowaną przez społeczność Steam, to cel który chcemy osiągnąć.” – poinformował prezes Marcin Marzęcki.
Uragun to hardkorowy top down shooter z elementami taktyki, gdzie główną osią fabuły jest walka z maszynami kierowanymi przez sztuczną inteligencję, którą gracz musi przechytrzyć. Poziomy są zaprojektowane w oparciu o prawdziwy układ map światowych metropolii. Gra pozwoli użytkownikom zasiąść za sterami potężnego mecha walczącego z falami super inteligentnych botów kierowanych SI, rozprzestrzeniających się po ulicach znanych miast.
Wersja gry z wczesnego dostępu zaoferuje m.in. dwa tryby rozgrywki (kampania i sandbox), rozbudowane akty, dialogi wraz ze ścieżką audio oraz tryb kooperacji w wersji eksperymentalnej. Gra ma być dostępna w cenie 14,99 USD.
O Spółce:
Kool2Play to developer i wydawca gier operujący w szerokim zakresie gatunków, które łączy wspólna idea – natura ludzka w odniesieniu do świata opartego na technologii.
Tworzymy gry, które dotyczą psychiki człowieka: emocji, instynktów i ich reakcji w świecie, w którym życie jest ciągle przetwarzane przez ludzkie wynalazki. Chcemy, aby gracze ciągle zmagali się z konsekwencjami progresu technologicznego, jaki dzieje się wokół nich i przeżywali różne możliwe scenariusze oparte na potencjalnych niebezpieczeństwach, jakie nieść może za sobą nasze uzależnienie się od technologii.
Źródło: Spółka
