Przejdź do treści

udostępnij:

Wersja iOS odpowiada za ok. 68 proc. przychodów "Gwinta" - Kiciński, CD Projekt

Wersja gry "Gwint" na urządzenia mobilne z systemem iOS odpowiadała za 68 proc. łącznych przychodów gry od końcówki października - poinformował CD Projekt w prezentacji.

Gra "Gwint", której producentem jest grupa CD Projekt, zadebiutowała na urządzeniach mobilnych z systemem iOS 29 października.

W prezentacji podano, że w ciągu trzech tygodni od debiutu "Gwinta" na urządzeniach iOS, wersja ta odpowiadała za 68 proc. przychodów, natomiast przychody z komputerów PC oraz konsol odpowiadały odpowiednio za 28 proc. i 4 proc. przychodów.

Prezes Kiciński podał w trakcie piątkowej telekonferencji, że sprzedaż "Gwinta" jest niewielka w porównaniu z innymi źródłami przychodów grupy CD Projekt.

"Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana" jest sieciową grą karcianą z wbudowanymi mikropłatnościami. Premiera gry w wersji na komputery PC miała miejsce w październiku 2018 roku, natomiast wersja na konsole pojawiła się w grudniu.

(PAP Biznes), #CDR

kuc/ gor/

Zobacz także: CD Projekt SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: