Wersja iOS odpowiada za ok. 68 proc. przychodów "Gwinta" - Kiciński, CD Projekt
Wersja gry "Gwint" na urządzenia mobilne z systemem iOS odpowiadała za 68 proc. łącznych przychodów gry od końcówki października - poinformował CD Projekt w prezentacji.
Gra "Gwint", której producentem jest grupa CD Projekt, zadebiutowała na urządzeniach mobilnych z systemem iOS 29 października.
W prezentacji podano, że w ciągu trzech tygodni od debiutu "Gwinta" na urządzeniach iOS, wersja ta odpowiadała za 68 proc. przychodów, natomiast przychody z komputerów PC oraz konsol odpowiadały odpowiednio za 28 proc. i 4 proc. przychodów.
Prezes Kiciński podał w trakcie piątkowej telekonferencji, że sprzedaż "Gwinta" jest niewielka w porównaniu z innymi źródłami przychodów grupy CD Projekt.
"Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana" jest sieciową grą karcianą z wbudowanymi mikropłatnościami. Premiera gry w wersji na komputery PC miała miejsce w październiku 2018 roku, natomiast wersja na konsole pojawiła się w grudniu.
(PAP Biznes), #CDRkuc/ gor/
