Dwa ważne debiuty gier Grupy BoomBit
21 listopada na platformach iOS i Android nastąpił globalny launch oczekiwanej gry Grupy BoomBit – Archery Club. Gra jeszcze przed debiutem zanotowała ponad pół miliona wstępnych rejestracji. W dniu debiutu gra otrzymała globalny featuring na obu platformach i jest promowana użytkownikom Google Play i App Store na eksponowanych miejscach. Na poniedziałek zaplanowana jest premiera na kolejnej platformie - Samsung Galaxy Store.
Archery Club to wieloosobowa gra łucznicza zawierająca różnorodne tryby rozgrywki oraz rozbudowany system ulepszeń. Gra pozwala wybrać odpowiedni łuk i rywalizować z innymi graczami z całego świata. W każdej z rozgrywek, zawodnicy rozgrywają dwa mecze w dwóch z trzech możliwych trybów (łuk długi, łuk krótki oraz łuk bloczkowy). Wygrany pojedynek umożliwia podnoszenie swoich umiejętności oraz ulepszanie łuków. Rozgrywki odbywają się w jednej z dziesięciu lokalizacji. Wpływ na wyniki mają także warunki zewnętrzne: odległość od celu czy siła i kierunek wiatru. Nowe lokalizacje i tryby będą sukcesywnie dodawane.
- Archery Club bazuje m.in. na naszych wieloletnich doświadczeniach, m.in. związanych z bardzo dobrze przyjętą mechaniką i trybami rozgrywki zastosowanymi w innej naszej hitowej grze – Darts Club. Jednocześnie „twarde” dane dotyczące dotychczasowej retencji i monetyzacji z fazy soft launch Archery Club potwierdzają, że gra ma większy potencjał niż Darts Club. Świadczy o tym m.in. liczba wstępnych rejestracji, która osiągnęła ponad pół miliona na platformie Google Play – mówi Marcin Olejarz, Prezes Zarządu BoomBit.
Archery Club oferuje także nowy, oryginalny gameplay, oferując warianty gry niestosowane wcześniej w mobilnych grach tego gatunku. Ulepszanie posiadanego sprzętu przynosi bowiem wymierne, a także wizualne efekty, które powodują że rozgrywka staje się coraz bardziej atrakcyjna dla gracza. Jesteśmy przekonani że Archery Club odniesie sukces – dodaje Marcin Olejarz.
Ponadto dzisiaj na platformie Nintendo Switch zadebiutowała kolejna gra BoomBit - Tiny Gladiators.
Wcześniej, w styczniu br. na tej platformie zadebiutowała inna gra z portfolio BoomBit - Build a Bridge! Od debiutu do końca września gra zarobiła ponad 430 tys. zł.
Efekty debiutu Build a Bridge! na Switchu były na tyle satysfakcjonujące, że zdecydowaliśmy się na wprowadzenie na tę platformę kolejnego tytułu – tym razem gry Tiny Gladiators. Jest to gra doskonale pasująca do konsoli – ma kreskówkową grafikę, prostą ale atrakcyjną mechanikę rozgrywki oraz wciągający tryb walk. Ponadto wersja Tiny Gladiators na Switcha została przez odpowiednio zmodyfikowana i uatrakcyjniona – mówi Hannibal Soares, wiceprezes zarządu BoomBit. Platforma Nintendo Switch jest dla nas atrakcyjna i będziemy wprowadzać na nią kolejne tytuły – koszt dostosowywania naszych gier na nią jest stosunkowo niewysoki – dodaje Hannibal Soares.
Wersja konsolowa Tiny Gladiators oferuje wiele nowych funkcji i ulepszeń, m.in. nowy tryb współpracy, nowe postacie i umiejętności oraz dodatkowe wyposażenie. Odniesione zwycięstwa umożliwiają zdobywanie doświadczenia oraz nagród, wykorzystywanych w postępach w kampanii fabularnej dla jednego gracza.
Tiny Gladiators na Nintendo Switch oferuje także tryb multiplayer w trybie rywalizacji oraz przemodelowane w porównaniu do wersji mobilnej systemy postępu w grze oraz sposób sterowania.
Gra oferuje 195 poziomów oraz 22 bossów do pokonania.
O Grupie BoomBit:
BoomBit S.A. to międzynarodowy producent i wydawca gier mobilnych oraz jedna z największych polskich spółek z branży. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Do najpopularniejszych gier BoomBit należą Tanks A Lot!, Darts Club, Idle Coffee Corp, Car Driving School Simulator, Build a Bridge! oraz gry z serii Tiny Gladiators.
Źródło: Spółka, #BBT
