Gaming Factory ogłasza nowy tytuł z portfolio wydawniczego - gra FoodBall zadebiutuje w Q3/Q4 2020 roku
Gaming Factory SA, ogłasza nowy tytuł z portfolio wydawniczego. W Q3/Q4 2020 roku do sprzedaży trafi FoodBall autorstwa studia Cat-astrophe Games. To unikalne połączenie gry sportowej, wyścigów i jedzenia. Tytuł zaoferuje m.in. tryb fabularny, zróżnicowane postaci/pojazdy oraz rozbudowany kanapowy tryb wieloosobowy. Gra w pierwszej kolejności będzie dostępna w wersji na Nintendo Switch i PC. Docelowo pojawi się także na Xbox One i być może na innych platformach.
Nad grą FoodBall pracuje obecnie wrocławskie studio Cat-astrophe Games. Tytuł połączy w sobie grę sportową i wyścigi samochodowe. Rozgrywka zostanie oparta na zasadach zbliżonych do piłki nożnej – piłkę zastąpi jednak np. pomidor, a zamiast piłkarzy rywalizować będą ze sobą food trucki. Twórcy szykują grafikę 3D w pastelowej kolorystyce oraz widok „z góry” (rzut izometryczny).
- Studio Cat-astrophe Games szykuje grę, która będzie idealną propozycją dla osób lubiących dobrą zabawę w gronie rodziny czy znajomych przed jedną konsolą lub komputerem. Jednocześnie jednak dużo atrakcji dla siebie znajdują tutaj także gracze preferujący grę w pojedynkę. Sama mechanika będzie natomiast opierać się na zasadzie easy to play, hard to master – mówi Mateusz Adamkiewicz, CEO Gaming Factory.
Tryb fabularny opowie historie właścicieli food trucków, którzy próbują zrewolucjonizować kulinarny świat. Każda z ośmiu podstawowych postaci będzie mieć swoją specyficzną i ekscentryczną maszynę, unikalne przepisy oraz umiejętności (np. przyspieszanie, zamrażanie przeciwników i zastawianie kulinarnych pułapek). Twórcy podkreślają, że w praktyce gra każdą z postaci będzie unikalnym doświadczeniem, a odpowiedni wybór może mieć decydujący wpływ na dany mecz.
- Gra, którą tworzymy, może na pierwszy rzut oka kojarzyć się z Rocket League. Zaproponujemy jednak inne podejście do tematu. FoodBall zaoferuje rozbudowany tryb fabularny z komiksowymi wstawkami, a każda z postaci będzie mieć swoją historię i unikalne umiejętności, które będą mieć spory wpływ na rozgrywkę. Przykładamy szczególnie dużą wagę do lokalnych trybów wieloosobowych (rywalizacja i kooperacja), a dobra zabawa przed jedną konsolą/komputerem to jeden z naszych głównych celów – mówi , Paweł Wojciechowicz, CEO Cat-astrophe Games.
Jak tłumaczy Paweł Wojciechowicz, FoodBall zaoferuje też m.in. zróżnicowane boiska zlokalizowane w różnych częściach świata, na których nie zabraknie losowych wydarzeń i specyficznych przeszkód. Można będzie też znacznie zmieniać wygląd pojazdów.
FoodBall – główne cechy:
- unikalne połączenie sportu, wyścigów i jedzenia;
- szalona i nieprzewidywalna rozgrywka;
- 8 postaci/pojazdów z unikalnymi umiejętnościami;
- lokalny tryb wieloosobowy (2-4 graczy);
- pastelowa oprawa graficzna;
- turnieje i rozbudowany tryb fabularny;
- liczne przedmioty zmieniające wygląd pojazdów;
- easy to play, hard to master.
Datę premiery FoodBall w wersji na Nintendo Switch i PC (Steam) zaplanowano wstępnie na Q3/Q4 2020 roku. Plan wydawniczy obejmuje także wydanie gry na Xbox One w późniejszym terminie. Wydawca nie wyklucza wypuszczenia tytułu także na innych platformach.
O Spółce:
Gaming Factory to producent i wydawca gier na PC i konsole. Wśród kluczowych założeń Spółki jest m.in. poszukiwanie projektów o znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym i zwiększanie przychodów z produkcji własnych projektów. Spółka w przyszłym roku chce zadebiutować na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie
Źródło: Spółka
