Przejdź do treści

udostępnij:

Rynek reklamy telewizyjnej ma szansę na bardzo niski wzrost w ’19 – Janowski, Polsat

Rynek reklamy telewizyjnej w Polsce może odnotować bardzo niski jednocyfrowy wzrost w całym 2019 roku, ale będzie to zależało od wyników w grudniu – ocenił prezes Telewizji Polsat Stanisław Janowski.

"Te dwa miesiące (czwartego kwartału – PAP ) są takie w miarę ok, wszystko zależy od grudnia – wydaje się, że jak się to w miarę uda, to rynek ma szanse na taki bardzo niski jednocyfrowy wzrost” – powiedział prezes Janowski podczas czwartkowej konferencji.

Po trzech kwartałach 2019 r. - według agencji mediowej Starcom - wydatki na reklamę telewizyjną i sponsoring spadły rok do roku o 0,7 proc. do 3,05 mld zł. Przychody Telewizji Polsat z reklamy i sponsoringu wzrosły o 1,7 proc. do 845 mln zł.

(PAP Biznes), #CPS

kuc/ osz/

Zobacz także: Cyfrowy Polsat SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: