Przejdź do treści

udostępnij:

Dino Polska miało w III kw. 109,4 mln zł zysku netto wobec konsensusu 110,3 mln zł zysku

Zysk netto grupy Dino Polska wyniósł w trzecim kwartale 2019 roku 109,4 mln zł wobec 82,3 mln zł zysku rok wcześniej - podała spółka w raporcie. Konsensus PAP Biznes zakładał 110,3 mln zł zysku netto.

EBIT wyniósł 150,4 mln zł wobec 113 mln zł rok wcześniej i był zgodny z oczekiwanym przez rynek wynikiem 151,9 mln zł.

Wynik EBITDA grupy wyniósł w trzecim kwartale 192,5 mln zł i był wyższy rdr o 36,1 proc. Konsensus PAP Biznes zakładał 190,9 mln zł EBITDA.

Przychody grupy wyniosły 2.023,3 mln zł wobec oczekiwanych 2.036 mln zł i były 31 proc. wyższe niż w III kw. 2018 r.

Wzrost sprzedaży LfL wyniósł w trzecim kwartale tego roku 12 proc. rdr. W okresie styczeń-wrzesień 2019 r. wzrost sprzedaży LfL wyniósł 11,4 proc.

W III kw. 2019 r. uruchomionych zostało 57 nowych sklepów Dino, czyli o 24 proc. więcej niż przed rokiem. Narastająco od początku 2019 r. otwartych zostało łącznie 138 sklepów w stosunku do 120 w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Na 30 września 2019 r. sieć Dino liczyła 1.113 marketów, o 218 więcej niż przed rokiem.

(PAP Biznes), #DNP

pel/ gor/

Zobacz także: Dino Polska SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: