Przejdź do treści

udostępnij:

Creepy Jar chce powtórzyć sukces w jesiennej promocji STEAM. Ponad 4,6 mln zł przychodów po trzech kwartałach

Ponad 2,6 mn zł przychodów ze sprzedaży produktów wypracował Creepy Jar w trzecim kwartale 2019 r. Narastająco wpływy ze sprzedaży GREEN HELL przekroczyły 4,6 mln zł. Spółka liczy, że m.in. dzięki nadchodzącym promocjom najlepszym kwartałem będą ostatnie trzy miesiące 2019 r.

- Jesteśmy zadowoleni, że sprzedaży w trzecim kwartale. Nie widać tego w wyniku netto co jest efektem sposobu księgowania i zmiany stanu produktów, ale na 30 września mieliśmy ponad 4 milionów złotych gotówki na koncie, co pozwala ze spokojem pracować nad wersją co-op, wersjami konsolowymi i kolejnymi projektami- podkreśla Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

W miniony weekend Creepy Jar zakończył pierwszą, 20 proc. promocję na zakup GREEN HELL.

- Pierwsza promocja przyniosła dużo większa sprzedaż niż zakładaliśmy. Sprzedaliśmy 10 000 sztuk gry zaledwie w dwie doby z czego tylko doba supportowana była przez STEAM. Będzie to widoczne w wynikach czwartego kwartału. Dlatego zdecydowaliśmy się wziąć również udział zarówno w jesiennej jak i zimowej promocji. Ta pierwsza rozpocznie się jeszcze w listopadzie i potrwa tydzień- zapowiada Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar. Promocja zimowa będzie trwa dwa tygodnie i zaczyna się tuż przed Świętami

Przypomnijmy, że pełna wersja GREEN HELL, symulatora przetrwania w dżungli amazońskiej, trafiła do sprzedaży 5 września. Od tego czasu w serwisie STEAM pojawiło się ponad 1300 nowych komentarzy, a średnia wszystkich (ponad 5000 w 15 miesięcy) to wciąż 83%. Równie wysoka jest średnia (77%) komentarzy na portalu Metacritic. Spółka sprzedała już ponad 300 000 kopii gry, a tzw. wishlista sięga 600 000 potencjalnych chętnych.

O Spółce:

Creepy Jar SA działa na rynku od 2017 roku. Studio specjalizuje się w szeroko rozumianym gamingu i produkuje gry z gatunku survival simulation. Core team Creepy Jar stanowi obecnie 11 osób, których kompetencje uzupełniają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo zespół wspomagany jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą, outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicją Studia jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywką cenioną przez graczy hardcorowych sięgających po konwencję charakterystyczną dla survival symulatorów. Spółka dedykuje gry komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania produkcji na inne platformy.

Źródło: Spółka, #CRJ

udostępnij: