Przejdź do treści

udostępnij:

Sprzedaż GREEN HELL przekroczyła 300 000 sztuk. Creepy Jar przygotowuje tryb co-op oraz wersję na Nintendo Switch

Creepy Jar sprzedał już ponad 300 000 kopii gry GREEN HELL, symulatora przetrwania w dżungli amazońskiej. Na przełomie roku pojawi się tryb co-op oraz wersja na Nintendo Switch, a już w tym tygodniu pierwsza promocja cenowa, która powinna uruchomić tzw. listę oczekujących liczącą już ponad pół miliona graczy.

- Wydaje nam się, że rynek nie do końca wierzył, że uda nam się sprzedać 300 000 kopii GREEN HELL przed końcem roku, przed pierwszą promocją i wreszcie przed trybem co-op. Osiągnięty wynik na koniec października pokazuje, że gra ma wciąż olbrzymi potencjał, tak naprawdę trudny precyzyjnie do oszacowania. Sama wishlista liczy już 570 000 i wydaje nam się, że będzie stopniowo realizowana wraz z kolejnymi promocjami i wprowadzeniem trybu co-op – komentuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

Przypomnijmy, że pełna wersja GREEN HELL, symulatora przetrwania w dżungli amazońskiej, trafiła do sprzedaży 5 września. Od tego czasu w serwisie STEAM pojawiło się prawie 1000 nowych komentarzy, a średnia wszystkich (ponad 4600 w 15 miesięcy) to wciąż 82%. Równie wysoka jest średnia (77%) komentarzy na portalu Metacritic.

- GREEN HELL to typowy longseller z kilkuletnim cyklem życia i płaską, regularną sprzedażą. Do końca października podejmiemy decyzję czy wersja co-op trafi na rynek przed Świętami czy na początku roku - kontynuuje Kwiatek.

Kolejny krok to GREEN HELL w wersji na konsole. CREEPY JAR wypuści grę na wszystkie 3 najpopularniejsze platformy, Nintendo Switch, PlayStation i Xbox. – Trwają rozmowy z potencjalnymi wydawcami - podsumowuje prezes.   

O Spółce:

Creepy Jar SA działa na rynku od 2017 roku. Studio specjalizuje się w szeroko rozumianym gamingu i produkuje gry z gatunku survival simulation. Core team Creepy Jar stanowi obecnie 11 osób, których kompetencje uzupełniają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo zespół wspomagany jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą, outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicją Studia jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywką cenioną przez graczy hardcorowych sięgających po konwencję charakterystyczną dla survival symulatorów. Spółka dedykuje gry komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania produkcji na inne platformy.

Źródło: Spółka, #CRJ

udostępnij: