T-Bull publikuje raport podsumowujący pierwsze półrocze 2019
Rodzimy deweloper gier skierowanych głównie na platformy mobilne - T-Bull S.A., opublikował raport za okres 01.01.2019 – 30.06.2019. Spółka informuje również o otrzymaniu dofinansowania w ramach konkursu „GameINN”.
T-Bull S.A. publikuje wyniki za pierwsze półrocze bieżącego roku kalendarzowego. Spółka uzyskała przychody netto ze sprzedaży produktów w wysokości 3,2 miliona złotych. Okres między styczniem, a czerwcem to dla wrocławian okres który nie obfitował w liczne premiery nowych gier. Zamiast tego rodzime studio może określić ostatnie sześć miesięcy, jako etap intensywnej optymalizacji swojego bogatego portfolio.
Jednym z najważniejszych projektów ostatnich miesięcy była dla T-Bull S.A. oczywiście premiera długo wyczekiwanej gry Top Speed 2. Kontynuacja udanej produkcji skupiającej się na wyścigach samochodowych trafia na coraz więcej urządzeń mobilnych. Jest to jeden z najbardziej zaawansowanych tytułów w portfolio wrocławian, który jest stale wzbogacany o nową funkcjonalność, jak rozbudowany tryb rozgrywki wieloosobowej, stałe wydarzenia i wyzwania, które utrzymują zainteresowanie graczy, czy też możliwość rozgrywki cross platformowej. Od niedawna wyścigi od T-Bull S.A. są też dostępne w trybie early access na platformie Steam.
Dzięki stale rozwijanej relacji z użytkownikami, deweloper może postawić na przygotowanie aktualizacji, które stanowią odpowiedź na potrzeby graczy. Doskonałym przykładem tej polityki, jest gra Best Sniper, której zupełnie nowa, zoptymalizowana odsłona Legacy miała premierę kilka miesięcy temu. Dzięki wprowadzonym zmianom dodany został wyczekiwany tryb multiplayer, który pozwala graczom na rywalizację między sobą. W tym miesiącu pojawić się ma również opcja personalizacji bohatera.
- Wyniki za pierwsze sześć miesięcy 2019 pokazują, że nasza firma znajduje się w fazie stabilnego rozwoju - komentuje Damian Fijałkowski, współzałożyciel i członek zarządu T-Bull S.A. - W tym czasie postawiliśmy na poprawienie wielu aspektów działania zarówno samej spółki, jak i naszych gier, kładąc znaczący nacisk na to, żeby to co robimy działało po prostu lepiej – dodaje.
Dzięki procesom, które zaszły w spółce, zespół mógł również skupić się na nowym projekcie. Mowa o zapowiedzianych w Los Angeles pracach nad grą o roboczej nazwie Space Simulator, która w pełni dedykowana jest na PC i konsole. Gracz będzie mógł w niej zbudować swoją własną rakietę, eksplorować nią kosmos, jak i przeprowadzać ekspansje na odległe planety. W tym momencie prace nad tym projektem są już w zaawansowanym stadium i trwa tworzenie mechaniki, która przy tego typu projektach jest kluczowa. Nad grą pracuje dedykowany zespół specjalistów oraz zespół osób zrekrutowanych w ubiegłym półroczu.
Finalnie, przedstawiciele studia mogą pochwalić się znaczącym sukcesem z ostatniej chwili. Spółka otrzymała w drodze konkursu “GameINN” dofinansowanie w wysokości prawie 5 milionów złotych (4.870.184,77 PLN). Dofinansowany projekt będzie polegał na opracowaniu innowacyjnego systemu iDe-Tox w celu zapewnienia kompleksowej ochrony graczy przed toksycznymi zachowaniami występującymi w cyberprzestrzeni.
O Spółce:
T-Bull S.A. To polskie studio deweloperskie z siedzibą we Wrocławiu. Firma ma w portfolio szereg produkcji przygotowanych z myślą o najpopularniejszych platformach mobilnych. Łączna liczba pobrań gier wyprodukowanych we wrocławskim studio przekroczyła już 426 milionów. Zespół deweloperski T-Bull specjalizuje w tworzeniu gier FPS oraz wyścigowych. Akcje spółki od 29 sierpnia 2018 r. notowane są na parkiecie głównym GPW.
Źródło: Spółka, #TBL
