Przejdź do treści

udostępnij:

QuarticOn z dostępem do blisko 11 tys. sklepów online dzięki uruchomieniu sprzedaży na kolejnych platformach e-commerce

QuarticOn - twórca opartych na sztucznej inteligencji systemów wsparcia oraz personalizacji procesów sprzedaży i marketingu internetowego - konsekwentnie realizuje strategię rozwoju w kanale SaaS. Spółka właśnie zmodyfikowała ofertę sprzedaży swojego systemu na polskiej platformie Shoper (ponad 10 tys. e-sklepów) oraz wprowadziła rozwiązanie na słowacką CreativeSites (ponad 800 e-sklepów). Dzięki obecności na platformach QuarticOn ma możliwość skalowania biznesu i pozyskania dużej liczby klientów z wielu rynków jednocześnie.

Strategia Spółki oparta jest na trzech filarach rozwoju: ekspansji na nowe rynki, poszerzaniu portfolio produktowego oraz wejściu w nowe kanały sprzedaży i pozyskaniu nowych grup klientów. W ramach trzeciego filaru, w sierpniu br. technologia QuarticOn została udostępniona na platformie Shoptet (miesięczny abonament €20), która skupia w Czechach i na Słowacji ponad 18 tys. internetowych sklepów. Nowo uruchomione plany taryfowe i aplikacje na platformy Shoper (99 zł miesięcznie) i CreativeSites (€150 oraz €300 miesięcznie) istotnie zwiększają dostępność rozwiązań oferowanych przez Spółkę na kolejnych platformach e-commerce dla wielotysięcznego grona sklepów.

- QuarticOn konsekwentnie poszerza kanał sprzedaży w pełnym modelu SaaS. Wtyczka uruchomiona na platformie Shoptet została w ciągu ostatniego miesiąca pobrana przez 110 klientów - i co warto podkreślić, bez żadnego wsparcia marketingowego. Wejście na platformy Shopify i CreativeSites otwiera przed nami dostęp do kolejnych blisko 11 tys. nowych e-sklepów. Do końca roku planujemy przygotowanie kolejnych 1-2 nowych aplikacji na wybrane platformy. Na przełomie września i października powinniśmy wejść na globalną, skupiającą ponad 200 tys. sklepów, platformę Shopify – nasza aplikacja przechodzi aktualnie powtórną walidację - podsumowuje Paweł Wyborski, założyciel i CEO QuarticOn SA.

O Spółce:

QuarticOn SA jest spółką technologiczną, twórcą opartych na sztucznej inteligencji systemów wsparcia oraz personalizacji procesów sprzedaży i marketingu internetowego. Systemy QuarticOn są rozwiązaniem chmurowym dostarczanym w modelu Software as a Service (SaaS). Wykorzystywane są przez firmy e-commerce, serwisy e-mail marketingu oraz VOD, a także korporacje rozwijające omnichannel. Spółka jest liderem w Europie Środkowej. Oprócz Polski, jest dominującym dostawcą rozwiązań do personalizacji produktowych w Czechach, na Słowacji oraz w krajach bałtyckich. Jej systemy są wykorzystywane przez sklepy i serwisy na całym świecie, m.in. w Wielkiej Brytanii, Arabii Saudyjskiej, na Węgrzech czy w Hiszpanii. Wśród e-sklepów, których sprzedaż wspierana jest silnikami QuarticOn są takie marki jak np. Leroy Merlin, Tous, BritishCornerShop, Black Red White czy Euronics.

Źródło: Spółka, #QON

udostępnij: