Creepy Jar zadowolony z premiery GREEN HELL
Sprzedaż GREEN HELL przebiega zgodnie z założeniami- podsumowuje premierę gry zarząd Creepy Jar. Spółka przygotowuje się do opublikowania aktualnej „mapy drogowej” do gry i potwierdza zaawansowane prace nad trybem co-op, który może trafić do graczy jeszcze w tym roku.
- Wyniki pierwszego tygodnia sprzedaży są zgodne z naszymi założeniami. Zawsze staramy się być zachowawczy w naszych prognozach i myślę, że zapowiedziane 300 000 łącznie sprzedanych kopii do końca roku, można traktować w tej kategorii. Nie mamy w tej kwestii wątpliwości. W tej chwili pracujemy nad nową road mapą, którą opublikujemy na początku przyszłego tygodnia. – zapowiada Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.
Przypomnijmy, że tydzień temu 5 września, do sprzedaży trafiła pełna wersja GREEN HELL, symulatora przetrwania w dżungli amazońskiej. Na grę czekało ponad 400 000 graczy z tzw. wishlisty. Pierwszy tydzień sprzedaży pokazuje, że gra spełniła ich oczekiwania. W serwisie STEAM w tydzień pojawiło się prawie 400 nowych komentarzy, a średnia wszystkich (ponad 4000 w 14 miesięcy z czego prawie 400 w ostatnim tygodniu) to wciąż 83%.
- GREEN HELL to typowy longseller z kilkuletnim cyklem życia. Wprowadzenie pełnej wersji z tzw. story mode przyciągnęło rzeszę nowych graczy, ale kolejni czekają na co-op. Chcemy im wyjść naprzeciw. W przyszłym tygodniu zaczynamy testy, które pokażą czy uda się to jeszcze w tym roku. Jeśli nie natrafimy na duże problemy techniczne chcielibyśmy zdążyć przed Świętami- kontynuuje Kwiatek.
Kolejny krok to GREEN HELL w wersji na konsole. CREEPY JAR planuje wypuścić grę na wszystkie 3 najpopularniejsze platformy, Nintendo Switch, PlayStation i Xbox. – Rozpoczęliśmy poszukiwania wydawcy- podsumowuje prezes.
O spółce:
Creepy Jar SA działa na rynku od 2017 roku. Studio specjalizuje się w szeroko rozumianym gamingu i produkuje gry z gatunku survival simulation. Core team Creepy Jar stanowi obecnie 11 osób, których kompetencje uzupełniają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo zespół wspomagany jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą, outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicją Studia jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywką cenioną przez graczy hardcorowych sięgających po konwencję charakterystyczną dla survival symulatorów. Spółka dedykuje gry komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania produkcji na inne platformy.
Źródło: Spółka, #CRJ
