Przejdź do treści

udostępnij:

Dziś premiera pełnej wersji GREEN HELL od Creepy Jar

Już dziś od godziny 15.00 czasu środkowoeuropejskiego będzie można kupić pełną wersję gry GREEN HELL. Wsparcie platformy STEAM oraz licząca blisko pół miliona lista oczekujących, rozbudza nadzieję na rynkowy hit. Tym bardziej, że ten symulator przetrwania w dżungli amazońskiej autorstwa warszawskiego studia Creepy Jar, znalazł już ponad 200 000 nabywców w wersji „early access”.

-Wszystkie ręce na pokładzie. Jesteśmy pewni, że dostarczamy produkt najwyższej jakości, którego cykl życia podobnie jak konkurencji to 4 i więcej lat. Tym bardziej, że trwają już zaawansowane prace nad trybem co-op, a także wersjami konsolowymi, które trafią do sprzedaży w 2020 r. – zapowiada Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.

Od początku premiery w trybie early access w czerwcu 2018 r. GREEN HELL trafił do czołówki bestsellerów platformy STEAM. Grę oceniło już ponad 3 700 graczy, a średnia ocen pozytywnych to wciąż 83% mimo formuły early access. Również dzisiejsza premiera pełnej wersji gry może liczyć na wsparcie STEAM. – STEAM poprosił o przygotowanie dużych i małych banerów, liczymy więc że pojawimy się w jakiejś formie zarówno w tzw. content hub jak i stronie głównej. Dodatkowo, jeśli nie przede wszystkim, wszyscy użytkownicy early access dostaną informację o premierze, co jest potężnym wsparciem- podkreśla Kwiatek.

 

O Spółce:

Creepy Jar SA działa na rynku od 2017 roku. Studio specjalizuje się w szeroko rozumianym gamingu i produkuje gry z gatunku survival simulation. Core team Creepy Jar stanowi obecnie 11 osób, których kompetencje uzupełniają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo zespół wspomagany jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą, outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicją Studia jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywką cenioną przez graczy hardcorowych sięgających po konwencję charakterystyczną dla survival symulatorów. Spółka dedykuje gry komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania produkcji na inne platformy.

Źródło: Spółka, #CRJ

udostępnij: