Przejdź do treści

udostępnij:

PZU chce w '19 zaprezentować założenia programu lojalnościowego dla akcjonariuszy indywidualnych

PZU planuje w 2019 roku zaprezentować założenia programu lojalnościowego dla akcjonariuszy indywidualnych - poinformowało PZU w komunikacie prasowym.

PZU podało, że obecnie trwają prace na założeniami programu oraz przygotowania do jego wdrożenia.

"Jeszcze w tym roku planujemy zaprezentować założenia naszego programu lojalnościowego dla akcjonariuszy. Chcielibyśmy, żeby akcje PZU na stałe zawitały do portfeli osób inwestujących na GPW w Warszawie i żeby mogli oni bliżej poznać świat całego PZU" - powiedział cytowany w komunikacie członek zarządu PZU Tomasz Kulik.

W maju Zwyczajne Walne Zgromadzenie PZU zdecydowało o wypłacie 2,8 zł dywidendy na akcję z zysku za 2018 rok. Dniem dywidendy jest 14 sierpnia, a jej wypłata nastąpi w czwartek, 5 września 2019 roku.

Zgodnie z polityką dywidendową PZU co roku co najmniej 50 proc. zysku będzie przeznaczane na wypłatę dywidendy. W zależności od potrzeb kapitałowych związanych z rozwojem organicznym i realizacją celów strategicznych w zakresie fuzji i przejęć do akcjonariuszy może trafiać do 100 proc. rocznych zysków może zostać przeznaczonych do podziału wśród akcjonariuszy.

(PAP Biznes), #PZU

seb/

Zobacz także: Powszechny Zakład Ubezpieczeń SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: