Przejdź do treści

udostępnij:

CreativeForge Games ma strategię na lata 2019-21

Spółka CreativeForge Games, w której PlayWay ma prawie 48 proc. akcji, opracowała strategię na lata 2019-21 - podała spółka w komunikacie.

Jak podano, spółka planuje m.in. tworzenie wielu preprodukcji gier taktycznych, strategicznych oraz o różnej tematyce w celu sprawdzenia ich potencjału produkcyjnego oraz przyjęcie bardziej zrównoważonej polityki budżetowej, co w efekcie ma pozwolić na produkcję większej liczby tytułów przy ograniczonych kosztach działalności.

 

Współpraca z PlayWay zakłada sprawdzanie potencjału sprzedażowego, testowanie gier przez PlayWay Testing Center oraz wsparcie w zakresie marketingu, wydawnictwa, sprzedaży i kontaktów międzynarodowych.

 

W ramach działalności wydawniczej, spółka zamierza pozyskiwać tytuły do wydania także spoza grupy PlayWay i zakłada możliwość częściowego finansowania takich produkcji.

 

Spółka chce maksymalizować zyski z wydawanych produkcji tworząc kolejne ich wersje na inne platformy. Może dążyć także do odsprzedania niektórych aktywów, jeżeli będzie to opłacalne ekonomicznie.

 

Przedmiotem działalności Creativeforge Games jest produkcja wieloplatformowych gier komputerowych w obszarze gier taktycznych. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od maja 2018 r.

(PAP Biznes), #CFG

 

doa/ asa/

udostępnij: