Przejdź do treści

udostępnij:

Bloober Team liczy na szybki zwrot kosztów gry "Blair Witch"

Bloober Team liczy na szybki zwrot kosztów produkcji i marketingu gry "Blair Witch" - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Jak podano w komunikacie, Bloober Team nie może podać twardych danych sprzedażowych w związku z podpisanymi umowami, ale gra ma mieć najlepsze otwarcie w historii spółki.

"Myślę, że pierwszy tydzień sprzedaży da nam pełną świadomość na temat trendu. Liczymy jednak na bardzo szybki zwrot poniesionych kosztów produkcji i marketingu. Wierzymy, że zaplanowane działania sprzedażowe będą dla nas podstawą do całkowicie nowych poziomów przychodowych. Myślę, że już wkrótce podzielimy się z naszymi akcjonariuszami dobrymi informacjami o przychodach(...)" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Bloober Team Piotr Babieno.

Z komunikatu wynika, że po trzech dobach gra znajduje się w TOP 25 najchętniej kupowanych światowych bestsellerów. Średnia ocen gry zebrana od magazynów branżowych plasuje się na poziomie 74 proc., a "Blair Witch" otrzymał blisko 900 recenzji na portalu Steam, których średnia wynosi 68 proc.

"W tzw. piku, grę oglądało 120.000 użytkowników portalu Twich" - dodano.

"Blair Witch" jest grą z gatunku survival horror, która powstała na podstawie filmu z końca lat 90-tych. W piątek wieczorem gra zadebiutowała w wersji na komputery PC oraz w wersji na konsolę Xbox One.

Spółka informowała w czwartek, że gra "Blair Witch" znalazła się na drugiej stronie globalnej Wishlisty Steam, a zarząd liczy na osiągnięcie 200 tys. osób oczekujących na zakup gry.

(PAP Biznes), #BLO

doa/ ana/

udostępnij: