Przejdź do treści

udostępnij:

„Frostpunk” od 11 bit studios zadebiutuje w październiku na konsole

„Frostpunk” w wersji na konsole Xbox One i PS4 trafi do sprzedaży 11 października 2019 roku (w dystrybucji cyfrowej).

11 bit studios S.A. zakończyło już prace nad stworzeniem konsolowego „Frostpunka”, który w wersji na komputery PC zadebiutował 24 kwietnia 2018 roku i do tej pory sprzedał się w łącznej liczbie przekraczającej 1,5 mln kopii. – Konsolowa wersja „Frostpunka” trafiła już do certyfikacji Microsoftu i Sony dlatego, zachowując odpowiedni bufor czasowy na ewentualne poprawki, mogliśmy wyznaczyć termin oczekiwanej przez fanów premiery – oświadcza Grzegorz Miechowski, Prezes Zarządu Spółki.

„Frostpunk” w wersji na konsole Xbox One i PS4 w dystrybucji cyfrowej trafi do sprzedaży 11 października 2019 roku. Cena detaliczna gry na wspomniane platformy będzie wynosiła 29,99 USD/EUR. „Frostpunk” na konsole Xbox One i PS4 będzie też oferowany w dystrybucji fizycznej (pudełkowej). Za jej przygotowanie odpowiada firma Merge Games. W Europie „Frostpunk” w tym kanale sprzedaży będzie dostępny od 18 października 2019 roku a w USA od 22 października 2019 roku w cenie 34,99 USD/EUR bądź 29,99 GBP.

Przedstawiciele 11 bit studios S.A. zapewniają, że konsolowy „Frostpunk” nie będzie prostym portem gry. - Zależało nam, by grający w tę wersję „Frostpunka” gracze czuli jakby był to produkt stworzony od podstaw z myślą o konsolach. Dlatego praktycznie każdy element gry zaprojektowaliśmy od nowa tak, by jak najbardziej intuicyjnie działał z kontrolerami. Oprócz zmian w interfejsie użytkownika, w grze mamy ekspresowe menu z szybkim dostępem do najistotniejszych akcji, łatwe w użytku koła wyboru, ułatwiający precyzyjne budowanie widok z góry, powiększone ikony i wiele innych – mówi Jakub Stokalski, Senior Lead Designer gry. - Wierzymy, że „Frostpunk” będzie nowym benchmarkiem dla gatunku strategii na Xbox One i PS4 – dodaje.

O Spółce:

11 bit studios S.A. działa na rynku gier od 2010 roku. Jest producentem multiplatformowych gier komputerowych. Spółka ma na koncie takie tytuły jak: „Anomaly”, „This War of Mine”
i „Frostpunk”, który zadebiutował w kwietniu 2018 roku. 11 bit studios S.A. prowadzi też program wydawniczy 11 bit publishing, w ramach którego, w maju 2018 roku wydała grę „Moonlighter”. W 2018 roku Spółka miała 82,11 mln PLN przychodów ze sprzedaży i 37,55 mln PLN zysku netto.

Źródło: Spółka, #11B

Zobacz także: 11 bit studios SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: