Przejdź do treści

udostępnij:

Zbyt wcześnie, by ocenić reakcję klientów na podwyżki cen - wiceprezes Orange Polska

Orange Polska ocenia, że jest jeszcze zbyt wcześniej, by stwierdzić jak klienci operatora zareagowali na niedawne podwyżki cen usług - poinformował wiceprezes ds. rynku konsumenckiego, Mariusz Gaca.

"Zmiany zostały wprowadzone w maju i czerwcu - jest zbyt wcześnie, by wyciągnąć wnioski, ale spodziewamy się pozytywnego wpływu, który przełoży się na nasze wyniki" - powiedział Gaca podczas czwartkowej konferencji dla analityków.

Dodał, że nowa oferta pre-paid, zaprezentowana w poniedziałek, ma za zadanie przetestować reakcję klientów tego segmentu na oferowanie lepszej jakości usług w zamian za wyższe opłaty.

W maju Orange Polska podwyższył o 5 zł opłatę za miesięczny abonament zestawu usług komórkowych w nowych ofertach. W poniedziałek spółka uruchomiła nową ofertę usług przedpłaconych (pre-paid).

(PAP Biznes), #OPL

kuc/ asa/

Zobacz także: Orange Polska SA - notowania, wyniki finansowe, dywidendy, wskaźniki, akcjonariat

udostępnij: