Coccodrillo urosło w grudniu o 20% w polskich sklepach i 72% w internecie
Spółka CDRL zanotowała świetną końcówkę roku. Przychody osiągane przez polskie sklepy były w grudniu o 20% wyższe niż przed rokiem i wyniosły 15,61 mln zł. Przychody kanału e-commerce w Polsce wzrosły r/r o 72% i są na poziomie 1,49 mln zł.
„Nasza oferta została świetnie przyjęta przez naszych klientów. Efektem tego są bardzo dobre wyniki zanotowane w grudniu, we wszystkich kanałach sprzedaży. Pracujemy nad tym, aby także kolejne kolekcje Coccodrillo podobały się zarówno dzieciom jak i rodzicom”
Narastająco, przez 12 miesięcy spółka zanotowała łącznie 147,08 mln zł przychodów z polskich sklepów, co stanowi 7-proc. wzrost w stosunku do ubiegłego roku. Przychody polskiego kanału e-commerce zwiększyły się o 30% w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku i wyniosły 16,43 mln zł.
W roku 2017 w skład handlowej Grupy wchodziło 505 punktów handlowych. Oznacza to wzrost o 4% w stosunku do roku 2016. Z tego 249 placówek to sklepy w Polsce, 140 jest zlokalizowanych w innych państwach Unii Europejskiej a 116 – poza nią.
W 2018 spółka planuje otwarcia sklepów za granicą i optymalizację krajowych punktów sprzedażowych.
O spółce
Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.
Źródło: Spółka, #CDL