Creepy Jar rozpoczyna zapisy na akcje
Od dzisiaj do 27 listopada br. potrwają zapisy na 100.000 akcji serii A i C Creepy Jar – warszawskiego, niezależnego producenta gier z gatunku survival simulation. W transzy inwestorów indywidualnych oferowanych jest 32.354 sztuk Akcji nowej emisji serii C. Inwestorzy instytucjonalni obejmą akcje istniejące serii A. Oferującym jest Dom Maklerski BOŚ. W Q1 2018 r. spółka planuje debiut na rynku NewConnect.
Producent gier premium ustalił cenę emisyjną na 65 zł
"Naszym celem jest dynamiczny rozwój działalności, zebrane podczas oferty środki z pewnością pomogą nam zwiększyć skalę działania. Docelowo, chcemy stać się liderem rynku gier survival simulation, w którym dostrzegamy olbrzymi potencjał"
Pozyskane z emisji środki zostaną przeznaczone na przeprowadzenie działań marketingowych pierwszej – pod firmą Creepy Jar – gry z gatunku survival simulation oraz rozpoczęcie prac nad drugim tytułem.
"GREEN HELL to nasz flagowy produkt, symulator przetrwania w dżungli amazońskiej, gdzie gracz sam musi poradzić sobie w trudnym i nieznanym dla niego środowisku. Tylko od niego i jego umiejętności zależy czy uda mu się przetrwać. Premierę GREEN HELL zaplanowaliśmy na przełom pierwszego i drugiego kwartału przyszłego roku"
Developer nie podjął jeszcze decyzji czy sam wyda grę, czy poszuka zewnętrznego wydawcy.
"Zdajemy sobie sprawę, że im bardziej doświadczony i rozpoznawalny wydawca tym większa szansa na powodzenie gry – duży wydawca gwarantuje dobrą promocję produktu i tym samym dotarcie do większej rzeczy odbiorców. Jeśli okaże się, że współpraca z wydawcą z zewnątrz będzie korzystna dla projektu i firmy to jesteśmy na nią otwarci. Rozmawialiśmy już wstępnie z kilkoma wydawcami, którzy wyrazili zainteresowanie współpracą. Decyzję podejmiemy w późniejszym etapie"
Creepy Jar to studio, za którym stoi wieloletnie doświadczenie na rynku. Właściciele spółki współtworzyli wiele rozpoznawalnych na świecie i sprzedanych w milionach egzemplarzy tytułów m.in. Dying Light, Dead Island, Mad Riders, nail'd.
"Jesteśmy doświadczonym teamem, posiadamy uzupełniające się kompetencje – gameplay, grafika, kod, design. Nasza strategia zakłada skompletowanie w ramach własnego portfela produkcyjnego kilku tytułów gier „premium indie" z gatunku survival simulation. W tym celu chcemy zwiększyć zespół produkcyjny, w czym pomoc mają zebrane podczas IPO środki"
Celem emisyjnym jest także produkcja dodatków do podstawowej wersji GREEN HELL (DLC) Spółka nie wyklucza kilku rozszerzeń gry, udostępnianych przez wydawcę za pośrednictwem internetu – to m.in. mapy czy dodatkowe pakiety misji. Produkcja pierwszych dodatków zaplanowana jest na początku kwietnia przyszłego roku.
Akcje Creepy Jar można nabyć za pośrednictwem Domu Maklerskiego BOŚ. Zapisy potrwają do 27 listopada.
Harmonogram oferty:
- 13 listopada – Publikacja Memorandum Informacyjnego – rozpoczęcie akcji promocyjnej
- 13-17 listopada – Road show
- 20-21 listopada – Proces budowy Księgi Popytu
- 21 listopada (do końca dnia) – Ustalenie ceny emisyjnej Akcji Oferowanych
- 22-27 listopada – Przyjmowanie zapisów na Akcje Oferowane
- 29 listopada – Zakończenie oferty publicznej (Przydział Akcji) – zakończenie akcji promocyjnej
O spółce
Creepy Jar SA działa na rynku od 2017 roku. Studio specjalizuje się w szeroko rozumianym gamingu i produkuje gry z gatunku survivl simulation. Członkowie spółki to doświadczeni gamedeveloperzy, przez 5 lat prowadzili firmę Promienence, gdzie kompleksowo zarządzali projektami. W tym czasie wyprodukowali dwie wydane na PC gry dla firmy Techland i otrzymali od studia propozycję utworzenia warszawskiego oddziału. Przez 8 lat zarządzali nim we wszystkich obszarach produkcyjnych i zarządczych. Do ich zadań należało m.in, nadzorowanie działów programowania, grafiki i level designu, a także rozbudowa studia poprzez kreowanie polityki personalnej oraz planowanie i realizację budżetu. Poprzez tworzenie wysokiej jakości produktów –Techland Warszawa stał się jedną z wiodących firm w Polsce i na świecie.
Core team Creepy Jar stanowi obecnie 11 osób, których kompetencje uzupełniają wszystkie obszary niezbędne do produkcji gry. Dodatkowo zespół wspomagany jest przez zewnętrznych specjalistów pracujących m.in. nad muzyką, fabułą, outsourcingiem wybranych elementów graficznych. Ambicją Studia jest stworzenie gatunku, który połączy w sobie casualowość gier typu AAA z rozgrywką cenioną przez graczy hardcorowych sięgających po konwencje charakterystyczną dla survival symulatorów. Spółka dedykuje gry komputerom PC oraz konsolom PS4/XboxOne. W przyszłości nie wyklucza możliwości przeportowania produkcji na inne platformy.
Źródło: Spółka