Sales Intelligence przedłuża zapisy w ofercie publicznej
Sales Intelligence SA, dostawca leadów sprzedażowych dla branży e-commerce w Polsce, przedłuża zapisy w Pierwszej Ofercie Publicznej Akcji. Wartość całej oferty wynosi 2,6 mln zł, a cena emisyjna to 1 zł. Zapisy na akcje potrwają do 7 listopada 2017 r. i są przyjmowane za pośrednictwem Polskiego Domu Maklerskiego.
Zapisy na akcje Sales Intelligence w ramach Pierwszej Publicznej Oferty Akcji potrwają do 7 listopada. Decyzja o przedłużeniu jest podyktowana trwającymi rozmowami z potencjalnymi inwestorami. Inwestorzy łącznie mogą kupić do 2 592 400 akcji nowej emisji serii B. Cena emisyjna, po której są składane zapisy wynosi 1 zł. Wartość całej oferty wynosi do 2,6 mln zł. Inwestorzy mogą składać zapisy do 7 listopada. Do 14 listopada br. planowany jest przydział oferowanych akcji.
„Po przeprowadzonych rozmowach z inwestorami jesteśmy zadowoleni z odbioru naszej spółki. Natomiast ze względu na zainteresowanie i trwające rozmowy z potencjalnymi akcjonariuszami postanowiliśmy przedłużyć zapisy do 7 listopada. Ta emisja to dla nas to kamień milowy w rozwoju oraz jeszcze większe uwiarygodnienie w oczach wszystkich interesariuszy”
Środki pozyskane z emisji akcji zostaną przeznaczone na wzrost skalowania biznesu w grupie docelowej klientów potrzebujących efektywnych rozwiązań e-commerce marketingu. To m.in. realizacja nowego projektu Brand360.
Sales Intelligence S.A. to prężnie rozwijająca się spółka ze skutecznym modelem biznesowym, działająca na dynamicznie rosnącym rynku e-commerce w obszarze performance marketingu i marketingu. Sales Intelligence jest dostawcą leadów sprzedażowych dla branży e-commerce w Polsce. Oferowane produkty pozwalają na dynamiczne skalowanie biznesu klientów na rynku e-commerce, korzystających z usług Spółki. Sales Intelligence tworzy i rozwija m.in. własną sieć reklamową oraz porównywarkę cen Nokaut.pl. Współpracuje z 2 000 sklepów internetowych oraz 400 wydawcami.
Spółka posiada wiele przewag konkurencyjnych, które zapewniają jej stabilną pozycję w branży e-commerce. Sales Intelligence to przede wszystkim interdyscyplinarny zespół z wieloletnim doświadczeniem na rynku e-commerce. To spółka, która przez lata zdobyła unikalne doświadczenie i jako jedyna w takim zakresie dostarcza niepowtarzalne usługi swoim klientom.
Spółka w memorandum informacyjnym opublikowała również prognozy finansowe. Przychody ze sprzedaży w 2020 r. maja wynieść 22 230 tys. zł, a wynik EBITDA 8 370 tys. zł. Oznacza to, że planowana marża EBITDA w 2020 r. wyniesie 37%. Takie wzrosty będą możliwe dzięki skupieniu się na wzroście efektywności i zachowaniu dyscypliny kosztowej. Do realizacji tych celów Spółka wykorzysta bazę aktualnych klientów oraz zaoferuje nowe wysokomarżowe produkty, dzięki którym będzie zwiększała swój udział w rynku produktów e-commerce marketing. Sales Intelligence S.A. chce również rozwinąć nowe kanały pozyskiwania przychodów.
Oferującym akcje jest Polski Dom Maklerski S.A. Zapisy na akcje może złożyć każdy inwestor. W tym celu należy skontaktować się z Polskim Domem Maklerskim S.A. pod numerem telefonu (22) 629 27 12 lub e-mailem kontakt@polskidm.com.pl.
Więcej informacji: salesintelligence.polskidm.com.pl.
O Spółce
Sales Intelligence SA prężnie rozwijająca się spółka ze skutecznym modelem biznesowym, działająca na dynamicznie rosnącym rynku e-commerce, w obszarze performance marketingu i marketingu. Sales Intelligence jest dostawcą leadów sprzedażowych dla branży e-commerce w Polsce. Oferowane produkty pozwalają na dynamiczne skalowanie biznesu klientów na rynku e-commerce. Sales Intelligence ma również dodatkową perspektywę zwiększenia przez Spółkę udziału w rynku produktów e-commerce marketing, dzięki nowym wysokomarżowym produktom. Porównywarka cenowa Nokaut.pl to jedno z aktywów Sales Intelligence. Spółka posiada unikalną technologię, dzięki której niemalże w czasie rzeczywistym są przetwarzane dane 8 mln ofert z ponad 2 tys. sklepów internetowych. Dodatkowo Sales Intelligence prowadzi, w domenie www.sklepyfirmowe.pl, platformę online oferującą infrastrukturę umożliwiającą prowadzenie sklepu internetowego. Klientami Sales Intelligence są m.in.: Zalando, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Saturn, EObuwie oraz LeroyMerlin, Interia, Agora.
Źródło: Spółka