Przejdź do treści

udostępnij:

HubStyle nawiąże współpracę z właścicielem marki 4F

HubStyle, właściciel m.in. fitnessowego brandu dla kobiet Cardio Bunny, podpisał list intencyjny z OTCF S.A., właścicielem sieci 4F, wiodącym producentem odzieży sportowej, obuwia i akcesoriów. Podmioty będą współpracować w ramach dystrybucji marki Cardio Bunny w Polsce i za granicą. To pierwszy krok na drodze do ekspansji zagranicznej marek HubStyle.

30 sierpnia HubStyle podpisał list intencyjny z OTCF S.A. w którym spółki zaznaczyły swoją gotowość do podjęcia strategicznej współpracy w ramach sportowej marki HubStyle, Cardio Bunny, z odzieżą sportową. Współpraca z właścicielem słynnej marki 4F będzie miała wpływ na rozwój Cardio Bunny i będzie zmierzać do dystrybucji kobiecych ubrań sportowych w kanale detalicznym i hurtowym, zarówno w Polsce jak i za granicą. W połączeniu ze wzrostem rozpoznawalności tej marki, w ocenie Zarządu Spółki, współpraca przełoży się na wzrost przychodów HubStyle.

„Ze względu na to, że chcemy jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby coraz większej liczbie klientek, w ramach umacniającego się trendu związanego z rosnącą popularnością na aktywność sportową, podjęliśmy działania zmierzające do rozszerzenia dystrybucji o nowe kanały oraz rynki zbytu. Wierzymy, że nawiązanie współpracy z właścicielem 4F zwiększy skalę działania i wzrost rozpoznawalności naszej sportowej marki Cardio Bunny również za granicą” 

mówi Wojciech Czernecki, Prezes Zarządu HubStyle SA.

OTCF to polska firma specjalizująca się w tworzeniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej dla konsumentów oraz dla sportu zawodowego. Popularność zyskała w 2010 r. dzięki swojej marce 4F, w którą ubrała polskich zawodników na igrzyskach olimpijskich w Vancouver. W swoim portfolio posiada multibrandowe sklepy sportowe 4Faces, a także prężnie rozwija się za granicą.

„Od początku istnienia, stawiamy na budowę marki Cardio Bunny, której produkty łączą oryginalny design w seksownej oprawie z wysoką jakością dzianin pozyskiwanych od europejskich producentów. Brand został stworzony dla młodych kobiet, które aktywnie spędzają wolny czas. Planujemy także zaoferować szerszą gamę produktów sportowych m.in. poprzez rozszerzenie akcesoriów w tej marce”

dodał Prezes.

Współpraca z OTCF jest pierwszym podjętym krokiem w celu ekspansji zagranicznej marek HubStyle. W najbliższym czasie Zarząd HubStyle S.A. nie wyklucza podjęcia innych partnerstw w przypadku drugiej marki Sugarfree, która w swojej ofercie posiada modne sukienki na każdą okazję.

O Grupie

Grupa HubStyle to nowoczesne i innowacyjne przedsiębiorstwo na miarę XXI wieku. Jesteśmy dynamiczną spółką, która z roku na rok odnotowuje wzrost udziału w rynku, stwarzając tym samym coraz to lepsze perspektywy dla naszych akcjonariuszy. HubStyle koncentruje się na dynamicznie rosnących obszarach e-commerce: budowie silnego portfolio własnych marek lifestylowych oraz prowadzeniu platformy internetowej służącej do komunikacji pomiędzy sprzedającymi a kupującymi. Nasz zespół składa się wyłącznie z profesjonalistów, którzy dokładają wszelkich starań, aby HubStyle utrzymała pozycję lidera rynkowego oraz kontynuowała swój rozwój.

Sugarfree to marka oferująca modne sukienki, które są projektowane i szyte w Polsce. W naszej kolekcji znajdują się zarówno sukienki na specjalne okazje jak i na co dzień. Staramy się szybko reagować na zmieniające się trendy i często aktualizować ofertę, by dostarczać naszym Klientkom najmodniejsze fasony i wzory danego sezonu. Bardzo duży nacisk kładziemy na szybką i profesjonalną obsługę klienta, dzięki czemu zyskujemy wiele pozytywnych opinii na temat działania naszego sklepu internetowego.

Marka Cardio Bunny została stworzona dla młodych kobiet które aktywnie spędzają wolny czas. Marka wychodzi naprzeciw modzie bycia fit oraz zdrowemu trybowi życia, oferując swoim klientkom sportowe ubrania, które są noszone również poza siłownią. Przewagą Cardio Bunny nad innymi markami jest oferta kobiecych i modnych ubrań na siłownię.

Źródło: Spółka, #HUB

udostępnij: