Przychody LPP wzrosły o ok. 13% r/r do ok. 485 mln zł w listopadzie
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w listopadzie br. przez grupę kapitałową LPP wyniosły ok. 485 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych rok wcześniej o ok. 13%, podała spółka.
Szacunkowa wartość marży brutto na sprzedaży wynosiła 60% i była o ok. 5 pkt proc. wyższa od marży zrealizowanej w listopadzie roku poprzedniego
Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - listopad 2016 roku wyniosła 5 265 mln zł i wzrosła o ok. 17% r/r, podano także.
Przychody ze sprzedaży internetowej w listopadzie 2016 wyniosły ok. 25,8 mln zł i były wyższe o ok. 130% od sprzedaży zrealizowanej w listopadzie 2015. Narastająco w okresie styczeń - listopad 2016 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 147 mln zł i była wyższa o ok. 116 % licząc rok do roku.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec listopada 2016 roku wyniosła ok. 913 tys. m2 i była większa o ok. 9% od powierzchni handlowej na koniec listopada ubiegłego roku.
LPP zarządza 6 markami modowymi - Reserved, Cropp, House, Mohito, SiNSAY i Tallinder (sklepy tej marki będą funkcjonowały do końca lutego 2017 r.). Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 5,13 mld zł w 2015 r.
(ISBnews), #LPP