Przejdź do treści

udostępnij:

HubStyle: Czterokrotny wzrost przychodów ze sprzedaży odzieży w trzech kwartałach 2016 r.

HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych, podsumował trzy kwartały 2016 r. W tym okresie przychody ze sprzedaży przekroczyły już przychody z całego 2015 r. Grupa utrzymała wysoką dynamikę wzrostu sprzedaży w kluczowym segmencie sprzedaży odzieży, który ma obecnie dominującą pozycję w przychodach Grupy. HubStyle kontynuuje rozwój skali biznesu zgodnie ze swoją strategią.

W trzech pierwszych kwartałach 2016 r. Grupa HubStyle odnotowała przychody netto ze sprzedaży na poziomie 15,1 mln zł, co oznacza 66 proc. wzrost w porównaniu z tym okresem roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym w okresie styczeń-wrzesień 2016 r. wyniosły 8,6 mln zł i były ponad czterokrotnie wyższe w porównaniu z rokiem ubiegłym. Wzrost w segmencie odzieżowym HubStyle jest zasługą wysokiej dynamiki sprzedaży przez sklepy internetowe marek HubStyle, jak również coraz większej dostępności produktów w showroom’ach, gdzie klienci mogą obejrzeć i przymierzyć odzież.


W samym III kwartale 2016 roku przychody ze sprzedaży osiągnęły poziom 5,4 mln zł, rosnąc tym samym o 54% w porównaniu do tego samego okresu poprzedniego roku. W III kwartale 2016 roku przychody ze sprzedaży w segmencie sprzedaży odzieży wyniosły 3,3 mln zł w porównaniu do 1,3 mln zł w roku poprzednim, co oznacza 154% wzrost.

Konsekwentna realizacja obranej strategii przynosi wymierne efekty – HubStyle w trzech kwartałach przekroczył już przychody z całego 2015 roku, a przed nami najbardziej intensywny okres pod względem sprzedaży odzieży jakim jest czwarty kwartał. Jesteśmy dobrze przygotowani i liczymy, że będzie to bardzo udany okres dla całej Grupy pod względem wyników finansowych

mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA.

Marki Grupy HubStyle są coraz bardziej rozpoznawalne na polskim rynku, a dzięki intensywnie rozwijanemu asortymentowi i wprowadzaniu innowacji, oferują swoim klientom niepowtarzalną odzież na każdą okazję. W październiku otwarto pierwszy stacjonarny sklep dla marki Sugrafree w Galerii Posnania w Poznaniu. Dzięki otwarciu pop-up store HubStyle realizuje swoje cele biznesowe, docierając ze sprzedażą stacjonarną do kolejnej grupy klientów oraz realizując swoją strategię w zakresie rozwoju innowacyjnej sprzedaży wielokanałowej omni-chanel. Grupa w ramach każdego z brandów współpracuje z gwiazdami, blogerkami, modelkami, sportsmenkami, prezenterkami. Odzież marek HubStyle noszą m.in. Anna Lewandowska, Grażyna Torbicka, Małgorzata Rozenek, Maja Sablewska, Natalia Siwiec, Dorota Rabczewska, Maffashion, Kasia Tusk. Ich zaangażowanie wspiera sprzedaż produktów, a ich dostępność jest dostosowywana do bieżących potrzeb.

Niezmiernie cieszy nas tak duże zainteresowanie produktami wśród znanych osób. Profesjonalizm współpracujących z nami specjalistów oraz ciągłe budowanie przewag konkurencyjnych przynosi nam bardzo duże korzyści. Dzięki produktom szytym w Polsce z najwyższych jakościowo tkanin możemy szybko reagować na zmieniające się trendy, a nawet pogodę.

mówi Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle S.A.

Zarząd HubStyle w celu umożliwienia wykorzystania pełnego potencjału czwartego kwartału, który w branży odzieżowej jest kluczowy dla generowanych wyników sprzedażowych oraz chcąc zwiększyć skalę działalności i wesprzeć marketingowo marki odzieżowe 28 września 2016 r. podjął uchwałę o emisji obligacji serii A, a 6 października 2016 r. zdecydował o przydziale 1 100 sztuk obligacji zwykłych na okaziciela serii A o wartości nominalnej 1 000 zł każda. W wyniku emisji obligacji pozyskano 1,1 mln zł.

W czerwcu Zarząd HubStyle SA mając na uwadze najlepsze rynkowe praktyki, jak również chęć bycia spółką przewidywalną i przejrzystą dla inwestorów, zdecydował o publikacji comiesięcznych kluczowych danych sprzedażowych z segmentu modowego i e-commerce, w formie raportu bieżącego, który po raz pierwszy został opublikowany w czerwcu 2016 r. za miesiąc maj. Spółka regularnie przekazuje informacje dotyczące przychodów ze sprzedaży w segmencie sprzedaży odzieży oraz e-commerce, za poprzedni miesiąc wraz z danymi za okres porównywalny poprzedniego roku obrotowego.

O Grupie:

Grupa HubStyle to nowoczesne i innowacyjne przedsiębiorstwo na miarę XXI wieku. Jesteśmy dynamiczną spółką, która z roku na rok odnotowuje wzrost udziału w rynku, stwarzając tym samym coraz to lepsze perspektywy dla naszych akcjonariuszy. HubStyle koncentruje się na dynamicznie rosnących obszarach e-commerce: budowie silnego portfolio własnych marek lifestylowych oraz prowadzeniu platformy internetowej służącej do komunikacji pomiędzy sprzedającymi a kupującymi. Nasz zespół składa się wyłącznie z profesjonalistów, którzy dokładają wszelkich starań, aby HubStyle utrzymała pozycję lidera rynkowego oraz kontynuowała swój rozwój.

Sugarfree to marka oferująca modne sukienki, które są projektowane i szyte w Polsce. W naszej kolekcji znajdują się zarówno sukienki na specjalne okazje jak i na co dzień. Staramy się szybko reagować na zmieniające się trendy i często aktualizować ofertę, by dostarczać naszym Klientkom najmodniejsze fasony i wzory danego sezonu. Bardzo duży nacisk kładziemy na szybką i profesjonalną obsługę klienta, dzięki czemu zyskujemy wiele pozytywnych opinii na temat działania naszego sklepu internetowego.

Marka Cardio Bunny została stworzona dla młodych kobiet które aktywnie spędzają wolny czas. Marka wychodzi naprzeciw modzie bycia fit oraz zdrowemu trybowi życia, oferując swoim klientkom sportowe ubrania, które są noszone również poza siłownią. Przewagą Cardio Bunny nad innymi markami jest oferta kobiecych i modnych ubrań na siłownię.

U podstaw marki Emente stoi sprzeciw wobec nijakim ubraniom, które są produkowane w tysiącach sztuk na Dalekim Wschodzie i wyglądają dobrze tylko do pierwszego prania. Emente to kolekcje tworzone przez kobiety, z myślą o potrzebach innych kobiet, które wyznają podobne wartości. Oferowany asortyment jest unikatowy pod względem jakości oraz opieki nad każdą klientką. Ubrania uszyte są z tkanin najwyższej jakości, w polskich szwalniach, przy zachowaniu tradycyjnych technik krawieckich.

Kragelman to marka pierwsza marka w portfolio HubStyle skierowana do nowoczesnych mężczyzn, coraz częściej zapracowanych, aktywnych i dbających o swój wygląd. Koszule o zróżnicowanej stylistyce dostosowane są do aktualnych trendów modowych, a jednocześnie wygodne. Łączą miejską elegancję z luzem i naturalnością. Nazwa marki Kragelman powstała od słowa kragel, czyli kołnierz.

Źródło: Spółka

udostępnij: